Heb maar 2meter bij de Hema meegenomen, bij de action hadden ze alleen helaas voor iPhone liggen op het moment... En ik irriteer me eraan dat mijn kabeltje net te kort is (1m) als ik op bed lig, hij ligt snachts namelijk in de lader..
Zag trouwens een leuk gezegde op het service bij de action, helaas telefoon niet bij gehad om het op te slaan. Was iets met every..... Maar ik kom er heleaas niet meer op
Iemand ervaring met de muurverf van de action? Wij moeten de gang schilderen en wil liever geen grote emmer Flexa halen. Zoveel heb ik namelijk niet nodig.
Ik heb het gebruikt, en is opzich prima maar dekt wel minder. Er moeten zeker twee a drie lagen van op terwijl het bij mij op n beige ondergrond was (de witte muurverf) Zelf zal ik n volgende x een duurder merk nemen wat wel in 1x dekt.
Thirza, de zogenaamde in 1 keer dekende merken verf hebben bij mij ook nog nooit in 1 keer gedekt ... Flexa en histor in ieder geval. Hebben van beide merken verschillende lijnen gebruikt door de jaren heen, maar 2 lagen is het minimum wat nodig is... Als je echt flink verandert qua kleur is 3 ook niet uitzonderlijk. Ook al zet je er een grondlaag onder (van wit naar rood, grondlaag grijs en 3 lagen rood ) Heb hier nu een groene muur met couleur locale, die heeft er 2 en die moet nog een derde keer.