Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gisteren mijn eerste aardbeien gegeten, damn die waren lekker

anneliesdj schreef:Kaki is toch mediterraans? Wil dat groeien en rijp worden in nederland?
Een acer staat al op het lijstje, fruitbomen ook.
Nog iemand een idee voor iets wat tussen 2 en 3 meter wordt en dan vrij smal blijft? En dan bij voorkeur geen conifeer.

. Enige groen is paar bakken met veranen of iets dergelijks wat rozen en onkruid, voor huis staan 2 joekels van conifeer achtige boompjes . Zit te bedenken hoe ik het ga inrichten ^^ , de rozen zijn erg leuk maar ja heb ik niks mee
. Veel mogelijkheden
Inderdaad wat Morganlefay ook al zegt, vervangen door iets vrolijkers. Die rozen zijn wel leuk
Beetje jammer, wel een roze klimroosje, maar ja, niet die grotere halfgevulde bloemen van de New Dawn en ook niet zachtroze, vrij fel van kleur en verkleurend naar lichtroze. Nou ja, hij blijft gewoon staan. Kleurt ook wel leuk bij de clematis.
Toch maar uit de pot gehaald ook al was er nog niks uitgelopen, want ik wilde nu eens die clematis verhuizen. Het wortelgebeuren met de kale stengel eraan maar bij de pergola in de grond gezet en af en toe eens wat water gegeven. Zie ik vandaag ineens dat er wat groens uit de grond komt wat verdacht veel lijkt op een passiebloemstengel. Loopt hij dus waarschijnlijk toch weer uit vanuit de wortel!