Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:Nathaliee tuurlijk kan dat kloppen en je hebt ook nog particulieren die verhuren. Gewoon inschrijven en vanaf dan werkt alles stapsgewijs. zodra ze een woning voor je gevonden hebben krijg je bericht dan kan je de woning bij voorbaad afwijzen (wat ik echt niet te vaak zou doen! dan kom je weer onderaan de lijst) en je kan de woning gaan bezichtigen en daarna aangeven of het wat voor je is of niet.
Zoals wij hier hebben bijvoorbeeld, we hebben maar 1 woningstichting die eigenlijk door heel het noorden wonings heeft. Bij inschrijven geef je aan waar je wilt wonen doordat de woningen hier wat dunner bezaaid zijn hebben wij 1 woningstichting dus moeten wij ook de voorkeursplaats aangeven.
Naath86 schreef:Even snel een vraagje he.. Weten jullie nog een leuke site waar je verhuiskaarten kan maken? Ik heb al op TNT gekeken, maar wil graag een kaart waar je op de voorkant verschillende foto's kan zetten en niet maar 1 foto.. Volgens mij kan dat niet bij TNT.. Iemand anders leuke ideeën voor verhuiskaarten te maken?
Pashon schreef:Over het andere huisje, onze makelaar belde er zijn heel veel kapers op de kust voor ons huisje en gezien wij nog even moeten wachten voor wij officieel wat kunnen gaat het waarschijnlijk aan onze neus voorbijBaal enorm we zagen ons er al echt wonen.
Naath86 schreef:Even snel een vraagje he.. Weten jullie nog een leuke site waar je verhuiskaarten kan maken? Ik heb al op TNT gekeken, maar wil graag een kaart waar je op de voorkant verschillende foto's kan zetten en niet maar 1 foto.. Volgens mij kan dat niet bij TNT.. Iemand anders leuke ideeën voor verhuiskaarten te maken?
Pashon schreef:Medea was het niet verstandiger om eerst langs de hypotheker te gaan en daarna pas een "ja" te zeggen?
In ieder geval gefeliciteerd! hoezo een hard hoofd erin? positief blijven hé
Citaat:We zijn volwassen en willen ook zo behandeld/ aangekeken worden en dan wil ik niet een oproep op mijn ouders doen zodat we dan wat meer geld kunnen krijgen dan maar niet. Op eigen benen staan vind ik dat.