Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kikker2 schreef:Ik heb het al eens gevraagd, maar ik kom er echt niet uit...
Als ik mijn Ipod aansluit, wordt hij niet weergegeven in Itunes. Mij computer erkent hem wel, maar Itunes niet en ik kan dus geen nieuwe liedjes op mijn Ipod zettenKan iemand me helpen ?
Dioxide schreef:Hmm, klopt het dat je geen nummers van je iPod naar je PC kan kopieren? Had wat CD's bij mijn vriend thuis gekopieerd, en wilde ze thuis op de PC zetten, alleen dat gaat zo te zien niet?
Kikker2 schreef:Kikker2 schreef:Ik heb het al eens gevraagd, maar ik kom er echt niet uit...
Als ik mijn Ipod aansluit, wordt hij niet weergegeven in Itunes. Mij computer erkent hem wel, maar Itunes niet en ik kan dus geen nieuwe liedjes op mijn Ipod zettenKan iemand me helpen ?
Citaat:hmm ik heb dit ook wel eens gehad. Dan ging hij eerst debatterij laden, en deed hij verder niks.
Geen flauw idee hoe ik het doe, maar meestal doet hij het ineens, snap er niks van...
Marjolein_18 schreef:Hoe zet in een ondertitel onder een film voor de Ipod Video?
Rafaela schreef:ik weet niet of het al gevraagd is, maar de oordopjes van mijn ipod zijn kapot, en nu weet ik dus niet waar je die originele oordopjes kunt kopen.. heb ze wel een keer bij de v&d gezien een tijd geleden maar ik weet niet of die nog steeds te koop zijn daar.. weet iemand dat misschien ?
Rafaela schreef:ik weet niet of het al gevraagd is, maar de oordopjes van mijn ipod zijn kapot, en nu weet ik dus niet waar je die originele oordopjes kunt kopen.. heb ze wel een keer bij de v&d gezien een tijd geleden maar ik weet niet of die nog steeds te koop zijn daar.. weet iemand dat misschien ?
casperrr schreef:Kikker2 schreef:Ik heb het al eens gevraagd, maar ik kom er echt niet uit...
Marjolein_18 schreef:Marjolein_18 schreef:Hoe zet in een ondertitel onder een film voor de Ipod Video?
SaskiaKur schreef:Ow, MP4?
Haha, heb een IPOD Nano, 2GB, 500 songs, PC + Mac.
Waar kun je het aflezen dat het een MP4 is?
QuickSilver schreef:Ik vraag me af of iemand weet of je verschillende afspeellijsten kan maken op je ipod nano?
want de ene keer heb ik weer zin in andere muziek dan de andere en dan moet je of van een dezelfde artiest doen of alles gaat door elkaar...