Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niek123

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:29

We hebben net een nieuwe pc gekregen, en dat wordt eigenlijk 'mijn pc' waar mijn ipod aangesloten moet worden etc. Nu heb ik dus op de nieuwe pc itunes gedownload, maar nu wil die alle muziek van me ipod verwijderen. Hoe krijg ik mijn muziekbestanden etc. op die itunes?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 13:31

Hoe zet in een ondertitel onder een film voor de Ipod Video?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:23

Hmm, klopt het dat je geen nummers van je iPod naar je PC kan kopieren? Had wat CD's bij mijn vriend thuis gekopieerd, en wilde ze thuis op de PC zetten, alleen dat gaat zo te zien niet?

Kikker2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:51

Kikker2 schreef:
Ik heb het al eens gevraagd, maar ik kom er echt niet uit...
Als ik mijn Ipod aansluit, wordt hij niet weergegeven in Itunes. Mij computer erkent hem wel, maar Itunes niet en ik kan dus geen nieuwe liedjes op mijn Ipod zetten Sigaar Kan iemand me helpen ?

Schijnheilig

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:07

Dioxide schreef:
Hmm, klopt het dat je geen nummers van je iPod naar je PC kan kopieren? Had wat CD's bij mijn vriend thuis gekopieerd, en wilde ze thuis op de PC zetten, alleen dat gaat zo te zien niet?

Je kan met een speciaal programma zoals http://www.copypod.net/ de muziek van je ipod op de computer zetten.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:32

Kikker2 schreef:
Kikker2 schreef:
Als ik mijn Ipod aansluit, wordt hij niet weergegeven in Itunes. Mij computer erkent hem wel, maar Itunes niet en ik kan dus geen nieuwe liedjes op mijn Ipod zetten Sigaar Kan iemand me helpen ?

Schijnheilig

hmm ik heb dit ook wel eens gehad. Dan ging hij eerst debatterij laden, en deed hij verder niks.
Geen flauw idee hoe ik het doe, maar meestal doet hij het ineens, snap er niks van...

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:11

Hi!
Ik heb sinds een paar uur een nieuwe Ipod nano in mijn bezit, nu zittie vastgekoppeld aan de computer, die al een keer opnieuw is opgestart. Maar nu zegt ie al een hele tijd koppel niet los, Itunes staat open maar daar is mijn Ipod niet te vinden zegmaar.

Kikker2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:31

Citaat:
hmm ik heb dit ook wel eens gehad. Dan ging hij eerst debatterij laden, en deed hij verder niks.
Geen flauw idee hoe ik het doe, maar meestal doet hij het ineens, snap er niks van...

Ja
Vreselijk, kan je geen nieuwe liedjes op je Ipod zetten..

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:43

er is een makkelijker manier om muziek van je ipod op iemand ander zijn pc t zetten.

Je stelt in dat je ipod ook als drive kan gebruiken (optie in itunes). dan sluit je itunes af en gaat naar Deze Computer, daar zie je als het goed is nu je ipod staan als drive staan, open die en ga dan naar je folder opties en vink aan dat je verborgen mappen wilt zien. Dan zie je een map waar als het goed is je muziek in staat. kopieer die hele map naar waar je wilt.. vink dan weer dat verborgen mappen weer "verborgen" moeten worden en slui de ipod map af en je hebt je muziek Lachen

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 09:03

Alleen heeft alles dat wel een heel rare bestandsnaam....

Kikker2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:41

Het is gelukt Haha! Heb gewoon de nieuwe versie van Itunes geinstalleerd Knipoog

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:41

Marjolein_18 schreef:

Schijnheilig

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:19

ik weet niet of het al gevraagd is, maar de oordopjes van mijn ipod zijn kapot, en nu weet ik dus niet waar je die originele oordopjes kunt kopen.. heb ze wel een keer bij de v&d gezien een tijd geleden maar ik weet niet of die nog steeds te koop zijn daar.. weet iemand dat misschien ?

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 08:28

Rafaela schreef:
ik weet niet of het al gevraagd is, maar de oordopjes van mijn ipod zijn kapot, en nu weet ik dus niet waar je die originele oordopjes kunt kopen.. heb ze wel een keer bij de v&d gezien een tijd geleden maar ik weet niet of die nog steeds te koop zijn daar.. weet iemand dat misschien ?

Bij Dixons Knipoog

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 08:36

Rafaela schreef:

Bij de mediamarkt hebben ze ze Lachen
Philips [oid] heeft ook witte oordopjes. Ik zou die kopen. Tien keer betere kwaliteit, en beter geluid.
Heb namelijk nu al twee paar appleoordopjes versleten en de tijd waarin ik nu zwarte van sony gebruik is echt hemels Clown
Maar bij een ipod horen eigelijk witte. Dus ik ga die kopen. Hebben ze ook bij de mediamarkt Knipoog

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 08:41

casperrr schreef:
Kikker2 schreef:

Schijnheilig

Geen flauw idee hoe ik het doe, maar meestal doet hij het ineens, snap er niks van...[/quote]

Het kan dat het licht aan je USB poort. Dat je een oudere versie van USB poorten hebt.

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:02

Marjolein_18 schreef:
Marjolein_18 schreef:

Schijnheilig

Wat denk je zelf. Clown
Een iPod is geen vertaalmachine hoor. Je moet gewoon je films downloaden met ondertitel, dat kan je niet zelf gaan zitten doen (tenzij je heel veel tijd over hebt).

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:04

SaskiaKur schreef:
Ow, MP4?
Haha, heb een IPOD Nano, 2GB, 500 songs, PC + Mac.
Waar kun je het aflezen dat het een MP4 is?

Een iPod nano kan geen films afspelen hee. Knipoog

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:40

Rafaela schreef:

Ik zie dat je in heerlen woont; volgensmij heb ik ze een paar dagen geleden gezien bij de media markt in heerlen. misschien daar eens kijken?

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:25

Ik vraag me af of iemand weet of je verschillende afspeellijsten kan maken op je ipod nano?

want de ene keer heb ik weer zin in andere muziek dan de andere en dan moet je of van een dezelfde artiest doen of alles gaat door elkaar...

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:00

Iemand ervaring met Airtunes?

Werkt het goed?
Het lijkt mij wel wat icm m'n Macbook. Scheelt weer een snoer....

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:55

Vraagje, ik heb net mijn aller eerste Ipod gekregen, een Video wel te verstaan. Nu vroeg ik me af hoe ik er foto's op moet plaatsen! In Itunes vind ik geen optie voor fotoos, wel voor video's maar die doet het ook niet. Iemand enig idee?? (pm is ook goed!)

En hoe maak ik een tweede On-the-go-list?

Alvast bedankt!
x Bonaire

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:06

Bonaire, die vraag is al heel veel gesteld, en er is ook al veel op geantwoord. Gewoon even het topic door lezen dus!

een tweede on the gogo maak je net zoals de eerste, gewoon een nummer selecteren door op de selectieknop (die ronde in het midden) te staan. Dan maakt hij automatisch een tweede aan, heel simpel Ja

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:12

QuickSilver schreef:
Ik vraag me af of iemand weet of je verschillende afspeellijsten kan maken op je ipod nano?

want de ene keer heb ik weer zin in andere muziek dan de andere en dan moet je of van een dezelfde artiest doen of alles gaat door elkaar...

*poging 2* internet lag eraf...
Maargoed ik heb ook verschillende afspeellijsten op mijn iPod staan.
De kan je instellen bij iTunes zelf, ik wet niet of je weet hoe daar die afspeellijsten erop gezet kunnen worden? Ik kan het nu even niet uitleggen want ik zit op mijn laptop en ik heb op mijn computer iTunes staan.
Maar als je op iTunes een andere afspeellijst maakt zet hij die (als het goed is) ook automatisch op je iPod!

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:18

ik heb ook sinds kort een i-pod, itunes vind ik erg lastig, mijn vader lukt het maar een beetje (half uur over 1 liedje erop zetten) hoe kan ik makkelijk muziek op mijn ipod plaatsen?