VuurVleugels schreef:Een tijd geleden op bokt vroeg iemand wat gemiddelde spaarbedragen waren. Er zijn toen meerdere antwoorden gegeven in de strekking: "Ik heb meestal 25k altijd paraat en alles daarbovenop is extra, als je niet minstens dat hebt doe je iets fout."
Ik snap idd dat op bokt veel paardeneigenaren zitten die het behoorlijk goed hebben, maar niet iedereen kan dit zomaar helaas. Vind het in dit topic wel nog een stuk respectvoller dan toen, dat scheelt.
Haha ja, dat valt me ook altijd op in die topics. Veel mensen hebben echt geen idee 'how the other halve lives'. Bemerk ook dat het voor mensen met meer vermogen ook echt moeilijk is om armoede te begrijpen, zij denken vaak van zichzelf dat ze niet rijk zijn en hebben dan een buffer van 50k en een koophuis.
Collega van mij ook, iets jonger dan ik. Klaagt ook mee over de huizencrisis en de levenskosten etc. Zij woont nog thuis en hoeft niks bij te dragen, heeft twee paarden, wonen op een grote vrijstaande boerderij, reist ieder jaar de hele wereld af. Geen studieschuld, ze gaat met haar vriend nu voor het eerst een huis kopen van 650k. Vind zichzelf Jan Modaal! Sommige mensen hebben gewoon geen idee
#rantover