IMJ schreef:Wat voor materiaal is het in godsnaam?
Mijn baas vanmiddag nog even gedaan. Zo schoon ook kunststof. Gelukkig!
A dirty mind is a joy forever

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schemerdier schreef:Maar aan alle mensen die dagelijks de wc poetsen, keukenblad poetsen en stofzuifen en zo, dan werken jullie toch niet? Want als je beiden gaat werken overdag kan je huis toch helemaal niet vuil zijn? Laat staan dat je er nog tijd voor zou hebben om dit dagelijks te doen
PSvanLot schreef:Ik lees regelmatig de tip van Dasty. Topspul, maar een tip, zorg ervoor dat je daarna el even afneemt met een natte doek. Anders krijg je op den duur vervelende vlekken op je materialen.
Waar ik ook blij van wordt:
Wonderspons, eerst hadden ze bij Action witte met een roze bovenkant. Die waren perfect, maar zijn er niet meer.
[ [url=m/NrPuzu.png]Afbeelding[/url] ]
Voor de wc gebruik ik een keer per weer wc-tabs.
[ [url=m/Bp7Yft.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan iemand me nog een keer vertellen welke doeken, dan ga ik ze ook bestellen.
MyWishMax schreef:Haha het is niet dat het bad niet schoon wordt, maar dat ik er minimaal een half uur op aan het schrobben ben en na 1 keer douchen weer vies is.
Schuurspons ga ik niet proberendan zitten er straks nog krassen in ook.
Zoek alleen iets waar het makkelijker mee gaatzoals andere baden die ik gehad heb, gewoon naspoelen met water en 1 keer per week doek erdoorheen met schoonmaakmiddel.
Die wondersponzen met roze en wit heb ik bij de plus vandaan. Stukje duurder maar daar hebben ze die nog wel.
Faelynn schreef:Poeh wat maken sommige hier veel schoon, moet er niet aan denken elke dag al die dingen te moeten doen, vind de 1 a 2x in de week al genoegMaar woon dan ook alleen en ben overdag regelmatig op het werk, dat scheelt een hele boel denk ik, hier is meer namelijk ook echt niet nodig. Heb vooral een handje van de grote klussen uitstellen, maar daarvoor overweg ik incidenteel een schoonmaker in de hand te nemen .
Niet zo zeer een huishoudelijke schoonmaak vraag, maar de koplampen van mijn auto zijn best wel dof, beetje groene aanslag idee. Heeft iemand tips voor een goedkoop middeltje om dit er af te krijgen? Gewone schuurspons, water en autoreiniger werkt niet. Op internet staan allerlei dure polijstmiddeltjes, maar heb geen idee of dat werkt en vind het te duur om "even" te proberen.
PSvanLot schreef:Ik heb bij de action een glas en ruiten doek meegenomenen… €0,59…
Za vast niet het resultaat geven van de dure doeken haha
PSvanLot schreef:Ik krijg op social media nu ineens allemaal reclame over doekjes.
Nu van Cabado. De reviews zijn lovend..
Heb een Izi doek besteld, als het was is dan bestel ik een setje van 4. Maar die waren nu niet voorradig.