Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Omdat we toch aan het besparen zijn, zijn er hier liefhebbers voor een gratis Hello Fresh box?
Heb er 3 te vergeven. Enige eis is dat je nog nooit gebruik gemaakt hebt van Hello Fresh.
Alwiene schreef:Verstandigste is om meteen even de komende weken na je eerste box op pauze te zetten, en dan opzeggen zodra je box binnen is. Door het op pauze zetten geef je jezelf wat speling dat je niet net te laat bent en de volgende box af moet nemen. Is leuk hoor zo'n gratis box, kan je ook voor 4 personen doen en is nog steeds gratis dan, dus ook al ben je met 2 lekker een 4 persoons box pakken, komt wel op toch
Luxorvalkje schreef:Het personeel bij de ah in de buurt is niet kundig.
FIFO vullen kennen ze niet (oude zuivel altijd achterin), lezen ook niet (alle chocoladerepen door elkaar in verkeerde schappen etc.)
Zegels moest ik altijd zelf om vragen en dan zuchten omdat ze al op betalen hadden gedrukt.
Gelukkig sinds deze zomer zelfscan en automatisch zegels sparen geen last meer van
Jaan81 schreef:Ik was vanochtendin 't dorp hier 18km verderop, dichtsbijzijnde Lidl. Kwam er langs, dus even binnen gewipt voor een paar boodschapjes en nu net zelfde boodschappen vergeleken met de prijzen van de AH. Verschil was 20,23 Lidl en 22,55 AH.
Daarvoor ga ik dus niet naar daar rijden, is toch 36km op en neer, en ga dan echt alleen daarvoor.
Ik heb binnen 4km een AH, Jumbo en Plus zitten, dus dan gewoon daar naar toe blijven gaan.
Jammer voor mij
purny schreef:Caissières mogen ook maar een klein bedrag in de kassa bewaren. Dus wanneer je meerdere boekjes in wil wisselen is het handig even te bellen van te voren
En je kunt idd een deel uit laten betalen en dit verrekenen met de boodschappen
PSvanLot schreef:purny schreef:Caissières mogen ook maar een klein bedrag in de kassa bewaren. Dus wanneer je meerdere boekjes in wil wisselen is het handig even te bellen van te voren
En je kunt idd een deel uit laten betalen en dit verrekenen met de boodschappen
Ik wil liever niks uitbetalen, maar gewoon een gedeelte inwisselen en de rest laten staan, maar dat gaat niet begrijp ik?