Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 21:26

Omdat we toch aan het besparen zijn, zijn er hier liefhebbers voor een gratis Hello Fresh box?

Heb er 3 te vergeven. Enige eis is dat je nog nooit gebruik gemaakt hebt van Hello Fresh.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 21:36

PSvanLot schreef:
Omdat we toch aan het besparen zijn, zijn er hier liefhebbers voor een gratis Hello Fresh box?

Heb er 3 te vergeven. Enige eis is dat je nog nooit gebruik gemaakt hebt van Hello Fresh.

Zitten er nog andere voorwaarden aan? Of is het echt 1x een gratis probeerpakket? In dat geval, graag!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 21:39

Als het echt gratis is wil ik ook wel, maar ook vraag me ook af wat de voorwaarden zijn

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 21:41

je kunt het een keer proberen en daarna je lidmaatschap weer opzeggen, je zit dus nergens aan vast.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 21:57

Verstandigste is om meteen even de komende weken na je eerste box op pauze te zetten, en dan opzeggen zodra je box binnen is. Door het op pauze zetten geef je jezelf wat speling dat je niet net te laat bent en de volgende box af moet nemen. Is leuk hoor zo'n gratis box, kan je ook voor 4 personen doen en is nog steeds gratis dan, dus ook al ben je met 2 lekker een 4 persoons box pakken, komt wel op toch :D

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 22:13

Dan wil ik het ook wel proberen :j :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 22:18

Alwiene schreef:
Verstandigste is om meteen even de komende weken na je eerste box op pauze te zetten, en dan opzeggen zodra je box binnen is. Door het op pauze zetten geef je jezelf wat speling dat je niet net te laat bent en de volgende box af moet nemen. Is leuk hoor zo'n gratis box, kan je ook voor 4 personen doen en is nog steeds gratis dan, dus ook al ben je met 2 lekker een 4 persoons box pakken, komt wel op toch :D

Slim!

@PSvanLot: In dat geval wil ik graag proberen! :)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 22:19

Stuur je emailadres even, dan kan ik die invullen en krijg je bericht.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 00:24

Als er nog een over is, dan wil ik het ook graag proberen

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 11:55

Luxorvalkje schreef:
Als er nog een over is, dan wil ik het ook graag proberen

Ik heb ze gisteren alle drie vergeven.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 13:46

Heb sinds dit jr een “nieuwe” (voor de gekhouder) voor mezelf!
Ik probeer altijd zoveel mogelijk in de aanbieding - bonus te kopen.
Het bedrag wat ik daarmee wekelijks “uitspaar” zet ik nu trouw op aparte rekening.
Dus doe vd ene kant duurder boodschappen maar sparen loont _/-\o_ !

En wij drinken bij veel koffiepads. Deze koop ik alleen tijdens bonus in grote hoeveelheid dus altijd in huis (tot volgende x). Knip trouw de perlapunten uit en lever dan 1 a 2 x p jr de volle boekjes in wat toch wel rond de 80,00 gratis boodschappen oplevert :o

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 13:55

Zijn er mensen die ook koopzegels sparen?
Wij zijn er mee begonnen, wel even wennen als ze vragen: wil je koopzegels?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 14:01

Ik spaar ze bij de AH, wordt nu automatisch bijgeschreven.

Van de jumbo ook maar dat gaat niet zo hard.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 14:40

Het personeel bij de ah in de buurt is niet kundig.
FIFO vullen kennen ze niet (oude zuivel altijd achterin), lezen ook niet (alle chocoladerepen door elkaar in verkeerde schappen etc.)

Zegels moest ik altijd zelf om vragen en dan zuchten omdat ze al op betalen hadden gedrukt.

Gelukkig sinds deze zomer zelfscan en automatisch zegels sparen geen last meer van

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 15:08

Ik was vanochtendin 't dorp hier 18km verderop, dichtsbijzijnde Lidl. Kwam er langs, dus even binnen gewipt voor een paar boodschapjes en nu net zelfde boodschappen vergeleken met de prijzen van de AH. Verschil was 20,23 Lidl en 22,55 AH.
Daarvoor ga ik dus niet naar daar rijden, is toch 36km op en neer, en ga dan echt alleen daarvoor.
Ik heb binnen 4km een AH, Jumbo en Plus zitten, dus dan gewoon daar naar toe blijven gaan.

Jammer voor mij

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 15:31

Luxorvalkje schreef:
Het personeel bij de ah in de buurt is niet kundig.
FIFO vullen kennen ze niet (oude zuivel altijd achterin), lezen ook niet (alle chocoladerepen door elkaar in verkeerde schappen etc.)

Zegels moest ik altijd zelf om vragen en dan zuchten omdat ze al op betalen hadden gedrukt.

Gelukkig sinds deze zomer zelfscan en automatisch zegels sparen geen last meer van

Ik moest ze zelf natellen. Vaak genoeg gehad dat ik er te weinig had

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 15:40

Jaan81 schreef:
Ik was vanochtendin 't dorp hier 18km verderop, dichtsbijzijnde Lidl. Kwam er langs, dus even binnen gewipt voor een paar boodschapjes en nu net zelfde boodschappen vergeleken met de prijzen van de AH. Verschil was 20,23 Lidl en 22,55 AH.
Daarvoor ga ik dus niet naar daar rijden, is toch 36km op en neer, en ga dan echt alleen daarvoor.
Ik heb binnen 4km een AH, Jumbo en Plus zitten, dus dan gewoon daar naar toe blijven gaan.

Jammer voor mij

Tel daar de benzinekosten bij op en je bent je winst al ruim kwijt.

Ik eet soms ook wel eens ‘iets anders’. Iets waar ik niet meteen aan zou denken, of wat ik normaal gesproken te duur vind. Bijvoorbeeld als er een kortingssticker op zit. Helaas heb je die niet bij online boodschappen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 15:43

Ik vind het ideaal dat het nu verbonden is aan je bonuskaart. Toen het nog plakken was vond ik het mateloos irritant en vergat ik het zo vaak. Nu scan ik in een kleine AH met mijn telefoon en bij een grotere met een handscanner.

Ik kwam er laatst wel achter, dat wanneer ik wat betaal van de koopzegels, ik de rest van het bedrag cash krijg. Is dat altijd zo?
Heb de pannen er toen van betaald en hield een kleine 10 euro over. Dat ging toen cash mee.

Mocht dat altijd zo zijn, dan is het niet handig om het spaarbedrag naar 250 euro op te laten lopen, want dan krijg ik bij een keer weekboodschappen doen ineens een hoop cash mee naar huis

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 15:54

Caissières mogen ook maar een klein bedrag in de kassa bewaren. Dus wanneer je meerdere boekjes in wil wisselen is het handig even te bellen van te voren
En je kunt idd een deel uit laten betalen en dit verrekenen met de boodschappen

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 16:04

purny schreef:
Caissières mogen ook maar een klein bedrag in de kassa bewaren. Dus wanneer je meerdere boekjes in wil wisselen is het handig even te bellen van te voren

Ik wil liever niks uitbetalen, maar gewoon een gedeelte inwisselen en de rest laten staan, maar dat gaat niet begrijp ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 16:07

PSvanLot schreef:
purny schreef:

Ik wil liever niks uitbetalen, maar gewoon een gedeelte inwisselen en de rest laten staan, maar dat gaat niet begrijp ik?

Je wisselt per volle kaart in. Ik heb al gevraagd of terugpinnen een mogelijk is, maar dat is (nog) niet zo.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 16:19

a oke, dat is ook wel handig. Als ik dan bijvoorbeeld voor 60 euro boodschappend doe, dan kan ik 53 euro laten betalen door de kaart en 7 bijleggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 16:28

PSvanLot schreef:
a oke, dat is ook wel handig. Als ik dan bijvoorbeeld voor 60 euro boodschappend doe, dan kan ik 53 euro laten betalen door de kaart en 7 bijleggen?

Ja lijkt me dat dat wel kan idd :j

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 16:33

Ja dat kan. Ze moeten het boekje in zijn geheel uitbetalen. Je kunt bijbetalen of contant geld terug krijgen, in ieder geval met de papieren zegels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 16:35

Prairy schreef:
Ja dat kan. Ze moeten het boekje in zijn geheel uitbetalen. Je kunt bijbetalen of contant geld terug krijgen, in ieder geval met de papieren zegels.

Ook met de digitale zegels :j