Smartwatch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:29

MarliesV schreef:
Siamsmeesje, geen Bever oid in de buurt waar je eens kan gaan passen?

Mijn lief had eerst ook een andere op het oog, maar die bleek totaal niet fijn te zitten bij zijn dunne polsjes. Die had ik via Coolblue besteld, maar na het eerste fiasco hebben we toch de auto gepakt en zijn gaan passen.
Wel inderdaad eerst gekeken wat we functioneel in ieder geval wouden hebben.

Bever e.d. zit hier inderdaad niet in de buurt, dat maakt het ook een stuk lastiger. Alles is minstens een uur rijden of in het drukke Antwerpen.
Maar ik kom er wel uit uiteindelijk, tot nu toe altijd nog gelukt :D

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:38

Siamsmeesje schreef:
MarliesV schreef:
Siamsmeesje, geen Bever oid in de buurt waar je eens kan gaan passen?

Mijn lief had eerst ook een andere op het oog, maar die bleek totaal niet fijn te zitten bij zijn dunne polsjes. Die had ik via Coolblue besteld, maar na het eerste fiasco hebben we toch de auto gepakt en zijn gaan passen.
Wel inderdaad eerst gekeken wat we functioneel in ieder geval wouden hebben.

Bever e.d. zit hier inderdaad niet in de buurt, dat maakt het ook een stuk lastiger. Alles is minstens een uur rijden of in het drukke Antwerpen.

Ook geen Coolblue?

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:54

Zertab schreef:
Ik doe bodypump als sport. Iemand een idee of ik dan beter kracht of conditie kan aanzetten op mijn Garmin? Bij kracht telt hij in herhalingen en sets, maar dat is dus meer gericht op als je in de zaal fitness doet. Of kan ik ergens meerdere sporten op mijn Garmin zetten?

Dat probleem heb ik dus ook. Heb na lang zoeken een ‘train’ gevonden op mijn horloge. Enkel nog niet uitgeprobeerd.

Ik merk dat ik me er erg aan irriteer dat zulke standaard sporten er niet zijn op dit horloge. Kan bijna de neiging om alles weer in te pakken en toch de polar aan te schaffen

Zertab

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 16:54

Heeft de Polar dat wel dan? Ik zet het gewoon op cardio. Bodypump is toch een combinatie van kracht en uithoudingsvermogen en horloge op kracht zetten heeft geen zin. Dan meet ie helemaal niet goed bij zo'n sport.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 17:00

Hmpff, ik ben net van mijn pony gestuiterd met crossen, maar mooi dat mn garmin geen noodmelding gaf...

Nou was het ook niet nodig, ik was verder ongedeerd, maar toch...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 17:01

safina schreef:
Hmpff, ik ben net van mijn pony gestuiterd met crossen, maar mooi dat mn garmin geen noodmelding gaf...

Jij bent ook oké?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 17:28

Es_ther schreef:
safina schreef:

Jij bent ook oké?

Jaaaa, niks behalve een berg zand in mn rijbroek. Paard ook oke. Maar geen noodmelding verdorie!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 17:30

Maar ik dacht dat, dat ook alleen was bij bepaalde activiteiten. Had je die wel aan staan? (Welke weet ik niet meer )

Gelukkig dat je wel oké bent! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 17:34

lenaa_tje schreef:
Maar ik dacht dat, dat ook alleen was bij bepaalde activiteiten. Had je die wel aan staan? (Welke weet ik niet meer )

Gelukkig dat je wel oké bent! :(:)

Lief dat jullie bezorgd zijn. :o

Ik had inderdaad geen activiteit aan staan. Vergeten aan te zetten. Daar baalde ik nog van, had m graag geregistreerd. Volgende keer maar eens eraf vallen mét activiteit aan dan. :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 17:43

Ben benieuwd! Ik zal pony wel zeggen dat ie stout moet zijn :') .

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 19:27

Gelukkig niets aan over gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 19:41

Es_ther schreef:
Ben benieuwd! Ik zal pony wel zeggen dat ie stout moet zijn :') .

Haha, stout zijn, daar is ie heel goed in. Maar dit was echt mn eigen schuld hoor. Niet goed aangereden op de sprong. :D

Overigens de eerste keer dat ik van hem afgevallen ben. Wel een drastische manier om de noodwaarschuwing van je telefoon te testen. ;)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:29

Hoelang gaat jullie Garmin mee qua batterij?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:00

Ik vind heel lang.
Als ik in de ochtend ga douchen en aankleden dan hang ik hem half uurtje aan de oplader en is hij zo weer vol en verder draag ik hem dag en nacht.

Ik speel er wat muziek op, heb dan ook mijn route of training aan gehad die dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:15

Zertab schreef:
Hoelang gaat jullie Garmin mee qua batterij?

Ligt eraan wat ik doe. Gisteravond geladen, nu 94%. Maar als ik muziek ga luisteren of de gps gebruik gaat het rap.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:29

Meestal laad ik hem 2x per week op, dus ongeveer 3 a 4 dagen. Dan gebruik ik ongeveer 4x per week gps ruim een uur.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:26

Ik heb hem nu vrijdag rond 18:00 opgeladen en nu is hij 43%... Heb er drie keer mee gewandeld ongeveer 30 minuten per keer. Met Gps aan.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:17

lenaa_tje schreef:
Siamsmeesje schreef:

Ook geen Coolblue?

Nope :n
Geen enkele winkel eigenlijk, vroeger nog wel een paar in Terneuzen, maar die zijn er niet meer. En de dichtstbijzijnde Coolblue (waar ik regelmatig langs kwam) zat ergens tussen Zaffelare en Beervelde, maar ook die is sinds een aantal maanden weg. Dus zonder gein, alles is minstens een uur rijden hier vandaan :')

Maar ondertussen is de keus dan toch gevallen op de Polar Ignite, en gisteren nog bezorgd.
Groter dan ik leuk vind, bandje wat niet lekker zit (TPU, een silliconen is al onderweg), en toch ben ik er tot zover wel blij mee. Zelfs meer mogelijkheden dan verwacht, ook de mogelijkheid om een niveau aan te geven op basis van je dagelijkse bezigheden, waardoor het halen van je doelen ook een stuk makkelijker wordt.
Koppelt ook heel goed met Google Fit en diverse andere apps, maar die heb ik nog niet in gebruik.

Vanochtend ook de training geprobeerd, paardrijden ingevuld, en voor het mooie iets te lang laten lopen (inclusief op- en afzadelen ruim 2 uur :=), maar het werkt goed. Dus tot nu toe wel blij met de keuze :j

@Zertab, GPS is een batterijen-vreter... Zal schelen als je die uitzet buiten je wandelingen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:22

Volgens mij staat mijn gps alleen aan tijdens wandelen hoor. Zou niet weten waar je anders kan kijken welke route je de hele dag doorloopt.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:25

Ik heb die van mij gister opgeladen en die heeft nu 95%.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 18:20

Ik heb wel een wijzerplaat met wijzers en seconde wijzer. Misschien dat dat ook invloed heeft.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 18:24

Dan valt het toch wel mee het verbruik.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 18:25

Zertab schreef:
Ik heb wel een wijzerplaat met wijzers en seconde wijzer. Misschien dat dat ook invloed heeft.

Ik heb wel de 3 dus die van mij zal wel wat minder verbruiken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 18:39

Mando schreef:
Dan valt het toch wel mee het verbruik.

Ja geen idee haha.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 19:27

Siamsmeesje welke kleur heb je genomen?

Hier vandaag wezen mountainbiken. Heerlijk hoe secuur de GPS is van de Polar. Elk bochtje staat er bijna perfect op.