Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LinSa schreef:Oh wat heerlijk zo! Lekker puinruimen en veel eer van je werk. Ik zou volgens mij wel flink douchen steeds
Cayenne schreef:Jemig wat een verschil zeg!
Stinkt het binnen ook nog steeds naar rook? Volgens mij raak je die lucht heel moeilijk kwijt?
pmarena schreef:Jeetje, die afrastering is ook wel echt een vertoning zeg![]()
Ik heb geen idee hoe dat zit met turf, totaal geen ervaring mee. Maar zo op de foto vraag ik me af of het eigenlijk geen handige onderlaag is om de kou van de betonnen vloer te isoleren zeg maar? Als het toch stevig is...
Of is het erg onhandig werken met zo'n laag?
Nienkje_H schreef:En maak je ook eten klaar op dat aanrecht?
superpony schreef:Dapper dat je doorzet! Ik geloof dat ik na 3x poetsen wel alles had gesloopt misschien.......Misschien meteen al. Dat hebben we hier wel gedaan in ieder geval, maar was vies en kapot.
Wel foto's blijven maken!!
dito schreef:ik verbaas me elke keer weer over je foto's...wat een werk! eerst dacht ik waar begin je aan maar stiekem zou ik het heerlijk vinden...het zo maken naar je eigen smaak..het zien opknappen! wel aaf project hoor
zonnebloem18 schreef:Jeetje, dat zit er dan wel heel degelijk in gebouwd, wel een gaaf behangetje! Succes met de totempalen, hadden de vorige bewoners ook paarden in de wei staan?
Prairy schreef:Ik zou toch overwegen als je toch een nieuwe hamer gaat halen, dan ook een kiloose hamer mee te nemen, daarmee kun je toch serieus meer slopen. Of gewoon een echte sloophamer (maar dan gaan er waarschijnlijk wat meer uit)
Ik moest trouwens wel erg lachen om je floor is lava keuken
DubbelDun schreef:Ik zou eerst eens onder het barretje kijken hoe de plank vast zitMisschien zitten er gewoon 2 steunen in de muur en draai je die zo los.
En een sloophamer gebruiken voor sloopwerken