Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_birdy schreef:Ik heb een clio 3 met 2.0 16v
..
Ook hebben we nog een clio 3 rs cup staan . Een clio williams voor op het circuit en een laguna 1 met een 3.0 motor 200 pk
Maar aangezien dat de auto’s van vriendlief zijn plaats ik daar ivm privacy geen foto’s van
Vealosz schreef:laura1987 schreef:Ik had alleen mijn eigen auto gedeeld, maar aangezien iedereen ook de gedeelde auto’s en auto’s van partner plaatst doe ik ook maar mee.
De Ibiza is van ons beide, Leon van mij en Astra van vriendlief.
[ [url=m/lBcxww.jpg]Afbeelding[/url] ]
Astra gsitje?
little_birdy schreef:Bobje
Mijn clio de laguna en de rs zijn gewoon voor op straat .
Als straat auto raad ik wel een gt aan dus dat was een goede keuze van je moeder!
De rs stuiteren we regelmatig bijna uit zo stug is die![]()
Ik zal eens zoeken of ik een foto ervan heb zonder kenteken
bobje26 schreef:little_birdy schreef:Bobje
Mijn clio de laguna en de rs zijn gewoon voor op straat .
Als straat auto raad ik wel een gt aan dus dat was een goede keuze van je moeder!
De rs stuiteren we regelmatig bijna uit zo stug is die![]()
Ik zal eens zoeken of ik een foto ervan heb zonder kenteken
Gaaf! Vond het een heerlijke bak met de proefrit maar qua kosten scheelde het ook veel (RS was echt stukkie duurder dan een naar haar wens gemaakte GT). Ben heel benieuwd!!
MarlouDuo schreef:Renee1991 schreef:Thanks! Uiteindelijk niks geworden voor je vriend?Zo gaaf, die Bocanegra!!Voor m'n vriend destijds ook nog naar zitten zoeken.
Renee1991 schreef:Nee, helaas..Heb ik grondig van gebaald want ik vond zo'n Bocanegra wel tof om voor de deur te hebben staan. Maar goed, het was zijn keuze.