Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:Mooie kleuren, welke prijs ben je nou kwijt voor welk formaat?
Sonja_vR schreef:Ooit wil ik ook een dure keuken
Maar in dit huis komt gewoon een hele betaalbare, want ik hoop toch echt binnen 5 jaar weg te zijn hier en goed is goed
(Iets met prijsplafond , kan in dit huis wel een keuken van 20+ K laten zetten , maar das geld uit het raam gooien , hoe meer we uitgeven, hoe langer we moeten blijven zitten... en eerlijk; HELL NO)
Liselot schreef:Silly1972 schreef:Mooie kleuren, welke prijs ben je nou kwijt voor welk formaat?
Keuken is 2.80x2.80 en dan nog een losse kast.
Heb overal korflades ipv kastjes en 2 grote vouwklepkasten, dat is allemaal wel duur spul.
Wij zitten nu op 10.000 voor alles compleet en dan zelf monteren. Kwamen in eerste instantie op 14.750 uit
anca schreef:Stille meelezer .
Ik moet ook een nieuwe keuken maar wat is handig, verstandig?
De basis is nog prima dus zou ik dan alleen nieuwe frontjes en een ander blad en gootsteen doen of is dat niet aan te raden?
Het is een Duitse keuken van nu 30 jaar oud . Toen nieuw geplaatst![]()
Ik ben daar eigenlijk nog niet over uit . Zie wel op tegen het vele breekwerk als je alles sloopt .
Ik zie echt hele mooie keukens voorbij komen vandaar dat het toch begint te kriebelen
ninjahoen schreef:wij hebben net een Ikea keuken geplaatst (in ons vorige huis hadden we ook een Ikea keuken, en zijn zeer te spreken over de kwaliteit) alleen het fornuis, de handvaten en de tegels komen niet van de Ikea
Kosten incl. fornuis etc rond de 8000 euro, maar dan hebben we wel ook echt alles zelf gedaan
[ [url=m/jleaKd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/abnKvS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eHb8iV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fzM1qJ.jpg]Afbeelding[/url] ]