Samsung Galaxy S9 / S9+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 11:24

Even een vraagje (krijg een s8 maar deze vraag geldt ook voor de s9 haha):

Ik vind het zonde om allemaal nieuwe kabels te kopen voor powerbank, oplader in me tas etc dus wilde van die adapters kopen. Waar hebben jullie die vandaan? En maakt het uit dat het niet van samsung is of is dat wel beter?

Bagheera_206

Re: Samsung Galaxy S9 / S9+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-18 14:27

Ik heb een paar setjes adapters van Anker gekocht. Die doen het perfect net als de kabels van Anker. +:)+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 17:48

Moet nog half jaar wachten, maar ik weet dat ik al voot de paarse S10+ ga! :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-18 21:33

Die komt ook weer in het paars? Ik vind het een hele toffe kleur en nog steeds geen spijt dat ik voor de paarse S9 ben gegaan. :D

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 21:36

Ik wou eerst voor zwart gaan, maar ben inderdaad ook erg blij met de paarse!

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 03:05

Ik had de rosé gold s7 vond em heel erg mooi en nooit spijt van gehad tot dat ik de s9 kreeg en m'n oude telefoon naar m'n vriend ging. Hij loopt nu met een rosé gold toestel, alleen daarom heb ik nu een zwarte genomen had ook liever de paarse gehad.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 07:13

En wat is er mis met roze en paarse telefoons voor mannen? Indien nodig doe je er een niet transparant hoesje om en je ziet er amper wat van.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 20:52

Ik typ dit bericht vanaf mijn nieuwe samsung galaxy s9 :D

Was nog helemaal niet de planning maar mijn oude telefoon is gisteren gevallen en niet meer te repareren

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 22:30

Meteen een goed hoesje om je S9 gedaan?

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 05:09

Heb een Samsung hoesje met zo'n clearview voorkantje. Dus nee niet het beste hoesje, maar ik vind die super stevige hoesjes echt heel lelijk en afbreuk doen aan mijn telefoon. De s6 heb ik trouwens echt al heel vaak laten vallen maar deze honderdste keer was 1 keer teveel :Y) verder ben ik wel altijd heel zuinig met mijn telefoons maar dit was dikke pech. Ik ben verkouden dus ik had nog een zakdoekje in mijn kontzak, en stak daar mijn telefoon bij. Maar door dat zakdoekje zat hij er niet zo diep in alles normaal en toen ik een (ja echt _O- ) huppeltje maakte werd hij er uitgelanceerd *D hij viel eigenlijk niet eens zo heel hard deze keer, ik weet zeker dat ie al zwaardere ongelukjes had meegemaakt := waar ik het meeste van baal is dat ik nu al mijn foto's kwijt ben en dat terwijl ik volgende week vakantie heb en al in de planning had staan om hem dan weer een keer leeg te halen :x

Meteen een vraagje; Als ik de flip cover sluit komt er de tijd te staan maar na 5 seconden gaat dat al weg. Kan ik die tijdsduur aanpassen?

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 07:40

Laat maar, vandaag doet hij het ineens wel! :D

Wel een ander vraagje. Ik had op mijn vorige telefoon bokt als startpagina. Dus als ik chrome opende ging hij meteen naar bokt. Als ik dan links naast de website op het huisje drukte ging ik ook naar bokt. Maar deze telefoon gaat dan naar google en dan krijg ik snelkeuzes van mijn laatst gebruikte sites. Kan ik instellen dat hij daarmee ook gewoon meteen naar bokt gaat?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 08:25

Jaa de s8 kan ook niet meer zo tegen een stootje als de S5 die duizendkeer van boven naar beneden is gevallen zeg! :(

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 09:34

Ik laat hem helaas te vaak vallen. := Dan maar een UAG. De wit/transparante, want anders zie helemaal niets meer van het paars. :')

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 10:00

Druppie7711 schreef:

Wel een ander vraagje. Ik had op mijn vorige telefoon bokt als startpagina. Dus als ik chrome opende ging hij meteen naar bokt. Als ik dan links naast de website op het huisje drukte ging ik ook naar bokt. Maar deze telefoon gaat dan naar google en dan krijg ik snelkeuzes van mijn laatst gebruikte sites. Kan ik instellen dat hij daarmee ook gewoon meteen naar bokt gaat?

Kan zeker! Op de drie stippen bovenaan, dan naar instellingen. Dan staat er iets van 'homepagina' oid (die van mij staat engels) en daar kan je instellen dat je bokt als home wilt hebben.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 12:50

kitlover schreef:
Druppie7711 schreef:

Kan zeker! Op de drie stippen bovenaan, dan naar instellingen. Dan staat er iets van 'homepagina' oid (die van mij staat engels) en daar kan je instellen dat je bokt als home wilt hebben.

Bokt staat al als startpagina. Maar homepage staat er niet bij

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:20

Hebben meer mensen dit?
Als ik van bijvoorbeeld mijn 2 vogels een foto maak dan stelt die scherp op 1 vogel en niet op het geheel. Ook als ik van 1 vogel een foto maak dan blurt die me halve vogel en zie je dus niet de hele vogel scherp. Maakt ook niet zoveel uit in welke stand ik hem zet. Iemand die weet of daar instellingen voor zijn?

Vond mijn S7 fijner met foto's maken, gewoon scherpe foto's zonder dat de helft geblurt is. (Is dat blurren wel een woord eigenlijk :') bedoel dat het dan vervaagt wordt)

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 01:29

Je bedoelt dit?:
Afbeelding

Ik was er gisteren ook mee aan het oefenen. Toen ik hem van selectieve focus naar automatisch zette, kreeg ik weer normale foto's:
Afbeelding

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 09:56

Ik heb even een vraagje voor de s9 gebruikers. Ik wil eigenlijk de s9 bestellen maar er zijn volgens tweakers enzo bijna geen verschillen met de s8, alleen schijnt de batterij van de s9 echt opvallend snel leeg te zijn -O-

Hoe is jullie ervaring daarmee?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 12:18

Mijne gaat snel leeg ja, maar heb het echt nog nooit getroffen met telefoons en goede batterijen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 12:25

Wat is snel leeg? Mijn S9+ gaat gewoon de hele dag mee, tenzij ik er echt continu op bezig ben. Vind het niet tegenvallen voor de telefoons van tegenwoordig :n

Ben ik trouwens de enige die de camera meh vind? Er wordt geadverteerd met super foto's in het donker, maar mijn telefoon maakt al bizar slechte foto's tijdens de schemer _-:(

leintje_
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 14:18

Ik vind de batterij niet tegenvallen ivm telefoons die ik eerder heb gehad. Ik gebruik mijn telefoon vrij veel, dus ik moet hem aan het eind vd dag vaak wel even opladen (komt ook omdat ik probeer mijn batte.rij niet onder de 40% te laten komen), maar als ik er niet constant op bezig ben kan ik er makkelijk een een hele dag mee doen.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 17:26

Oké stelt toch wel een beetje gerust zo dan.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 07:54

Ghostattack schreef:
Wat is snel leeg? Mijn S9+ gaat gewoon de hele dag mee, tenzij ik er echt continu op bezig ben. Vind het niet tegenvallen voor de telefoons van tegenwoordig :n

Ben ik trouwens de enige die de camera meh vind? Er wordt geadverteerd met super foto's in het donker, maar mijn telefoon maakt al bizar slechte foto's tijdens de schemer _-:(

Ja dat heb ik ook een beetje. Ik had het idee dat de s7 beter was qua camera.. batterij vind ik wel een stuk langer meegaan dan de s7.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-18 10:26

De camera van mijn S9 vind ik stuk beter dan mijn S7. :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 10:31

Mijn S7 kon veel sneller foto's achter elkaar maken, terwijl mijn S9+ een hele kleine vertraging heeft. Daardoor mis ik veel leuke momenten met mijn paard en zit ik altijd met ruk getimede foto's. Als ze überhaupt al scherp zijn..

Alle foto's op mijn instagram zijn gemaakt met de S9+, je ziet dat de kwaliteit echt heel verschillend is
https://www.instagram.com/ghostattack/