Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verder ben ik wel altijd heel zuinig met mijn telefoons maar dit was dikke pech. Ik ben verkouden dus ik had nog een zakdoekje in mijn kontzak, en stak daar mijn telefoon bij. Maar door dat zakdoekje zat hij er niet zo diep in alles normaal en toen ik een (ja echt
) huppeltje maakte werd hij er uitgelanceerd
hij viel eigenlijk niet eens zo heel hard deze keer, ik weet zeker dat ie al zwaardere ongelukjes had meegemaakt
waar ik het meeste van baal is dat ik nu al mijn foto's kwijt ben en dat terwijl ik volgende week vakantie heb en al in de planning had staan om hem dan weer een keer leeg te halen

Dan maar een UAG. De wit/transparante, want anders zie helemaal niets meer van het paars.
Druppie7711 schreef:Laat maar, vandaag doet hij het ineens wel!
Wel een ander vraagje. Ik had op mijn vorige telefoon bokt als startpagina. Dus als ik chrome opende ging hij meteen naar bokt. Als ik dan links naast de website op het huisje drukte ging ik ook naar bokt. Maar deze telefoon gaat dan naar google en dan krijg ik snelkeuzes van mijn laatst gebruikte sites. Kan ik instellen dat hij daarmee ook gewoon meteen naar bokt gaat?
kitlover schreef:Druppie7711 schreef:Laat maar, vandaag doet hij het ineens wel!
Wel een ander vraagje. Ik had op mijn vorige telefoon bokt als startpagina. Dus als ik chrome opende ging hij meteen naar bokt. Als ik dan links naast de website op het huisje drukte ging ik ook naar bokt. Maar deze telefoon gaat dan naar google en dan krijg ik snelkeuzes van mijn laatst gebruikte sites. Kan ik instellen dat hij daarmee ook gewoon meteen naar bokt gaat?
Kan zeker! Op de drie stippen bovenaan, dan naar instellingen. Dan staat er iets van 'homepagina' oid (die van mij staat engels) en daar kan je instellen dat je bokt als home wilt hebben.
bedoel dat het dan vervaagt wordt) 

Ghostattack schreef:Wat is snel leeg? Mijn S9+ gaat gewoon de hele dag mee, tenzij ik er echt continu op bezig ben. Vind het niet tegenvallen voor de telefoons van tegenwoordig
Ben ik trouwens de enige die de camera meh vind? Er wordt geadverteerd met super foto's in het donker, maar mijn telefoon maakt al bizar slechte foto's tijdens de schemer