Serendipity1 schreef:Shiloh schreef:27
lekker! Dat zijn de betere investeringen
Hoeveel geld hebben jullie ongeveer geïnvesteerd in totaal?
Rond de 1k
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Serendipity1 schreef:Mixje90 schreef:Rond de 1k
Dedicated! Ervaar je niet veel stress?
Ik heb slechts 75 euroMaar goed, alles is relatief en voor mij is 75 euro aardig wat
Serendipity1 schreef:Mixje90 schreef:Rond de 1k
Dedicated! Ervaar je niet veel stress?
Ik heb slechts 75 euroMaar goed, alles is relatief en voor mij is 75 euro aardig wat
Belsje schreef:Ik heb in functie van mijn vaders vraag een gatehub profiel willen aanmaken, hoelang duurt het daar voor je account goedgekeurd wordt?
Thx!
Citaat:U kunt natuurlijk cryptocurrencies kopen en deze vervolgens naar andere mensen overmaken. Misschien wilt u iemand betalen in bitcoin of wilt u iemand kennis laten maken met bitcoin door hem of haar een beetje bitcoin te sturen. Dat is allemaal geen enkel probleem. Sterker nog: Dit juichen wij van harte toe!
Wat wij echter niet kunnen toestaan is dat u op verzoek van iemand anders een account bij ons aanmaakt en cryptocurrencies voor deze persoon koopt.
Eef_Bam schreef:Heel mooi dat de Gulden het zo goed doet. Hoop alleen wel dat het niet alleen een "investering" wordt, maar dat we er straks ook echt mee kunnen betalen bij grote webshops. Maar geloof dat dat op de lange termijn wel goed gaat komen.