Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(Elska, mijn ijslander, is er nog niet bij want ze staat nog in training tot eind augustus)

meteen neus in de grond en eten, haha. Misschien als ze op de grote wei mogen dat dat meer uitnodigt tot actie 
Hoe leuk is dit?? Heb de paarden al tien jaar in eigen beheer maar steeds op een huurwei. Vanaf nu écht aan huis, op ons eigen plekje waar we alles zelf gaan mogen bepalen
) dit nog kan meemaken. Hij is het laatste jaar wat aan het kwakkelen helaas, dus extra fijn dat hij dit gewoon nog kan meemaken. Het is nu ook gewoon "echt" met de paarden erbij 

Gewapend met een pikhouweel en spades
We zijn tot over de helft geraakt en toen was iedereen echt moe en verzuurd en moe. Morgen poging twee
Een hele leuke verrassing was dat de stalbodem gewoon cement is, dus dat moet niet meer verhard worden.

Waarom een nieuw exemplaar hoeft geen uitleg denk ik 
.Solleke_Noah schreef:Vanaf nu écht aan huis, op ons eigen plekje waar we alles zelf gaan mogen bepalen
.Solleke_Noah schreef:Mijn zus en ik gingen het laatste restje kasseien verwijderen, uiteindelijk zijn we hier de hele dag mee bezig geweest. Na wat rondprikken met een riek bleken er nog overal kasseien begraven in de grond te zitten. Omdat we dat stuk graag willen laten verharden door klinkers, en ook naar veiligheid toe, moesten die er allemaal uit.
Waren nog best gigantische stenen
[ Afbeelding ]
?
nu je de handen vol hebt aan alle klussen.

en dan komt ze ook naar huis!
Solleke_Noah schreef:silverdapple: haha, deel alsjeblieft je ideeën voor de tuiner zijn veel meer kasseien uit de grond gekomen dan verwacht, als dat allemaal salamanderplekjes worden houden we zelf geen tuin meer over
dus voor een deel van de kasseien zoek 'k nog een bestemming!

(Maar je moet het natuurlijk zelf ook wel mooi vinden.
) 
slapen jullie er ook al of heeft iemand anders een beetje toezicht op de paarden?
wel goed voor de conditie. Fijn dat het niet zo vreselijk heet is momenteel.
maar zijn er sowieso heel de dag aan het werk. Mijn vriend heeft nu tien dagen verlof, ik moet helaas woensdag terug aan het werk.
Onder al het onkruid ligt nog veel steenpuin. Dit weekend komt er een container voor dat steenpuin, dus zijn we het even onkruidvrij en bereikbaar aan het maken ^^ (afbeelding te lang voor bokt)
(afbeelding te lang voor bokt)
met z'n drieën op een rijtje aan het slapen, echt te lief.
Sol aan het werk gezet om het gras aan het andere terras te snoeien.
"
Hopelijk morgen het kleurtje ertegen aan.

en een oud kerkbankje als tuinmeubel.
geen flauw idee wat het is, iemand een idee?
Het is volledig uit ijzer en loeizwaar.

een hele geslaagde dag dus!
, die dorsvlegel is kicken
)