Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Flore schreef:Uiterlijk 25 mei krijgen we het bordje met 'verkocht' of eerder als de financiering van de kopers eerder rond is. Ik zie deze stickers ook steeds vaker, is wel fijn.
Karuna, ken je Paul? Ze bestaan al 40 jaar, volgens mij het oudste makelaarskantoor hier in de omgeving. Hele aardige vent!
Ik heb bedankt voor die sticker..... Ken mensen die hebben 3 keer de sticker eraf kunnen trekken
Sammie schreef:Mijn paradijsje staat ook te koop, woon er pas 5 jaar maar ga samenwonen op een nieuwe plek.
http://www.funda.nl/koop/oost-west-en-m ... rwalweg-7/
Leuk huis! Ik had voor de foto's alleen de trailer voor het raam weggehaald.
Mijn eerste gedachte was namelijk: jeetje, wat een donkere keuken en waar kijk je tegenaan?
Zag na een paar seconden dat het een trailer is, maar het geeft in de oogopslag wel een vertekend beeld.
Nou dit dus.. En ik vind sommige foto's ook overbelicht, flets of apart overkomen (bij de wc lijkt de fotograaf een dwerg geworden!) Je verzameling keycords is ook interessant![]()
.
Het lijkt mij een leuk huis, maar als de makelaar de fotos zelf heeft genomen brrr.
MissBonny schreef:Wat grappig om dit topic tegen te komen. . Wij zijn aan het overwegen om vanuit Utrecht naar omgeving Aalten te verhuizen. . .. wHelaas moeten we dan eerst huren ivm tijdelijk contract. Daarna kunnen wij pas gaan kopen. . Dus mocht iemand hier nog tips/ideeën hebben (ook voor stalling! ?)
Maartje_M schreef:Wij hebben inmiddels een ruime selectie huizen, die wilde ik eigenlijk ook op een kaartje weergeven zodat we duidelijker zicht op de locaties hebben. Iemand tips om dat handig te doen?
Wendy schreef:MissBonny schreef:Wat grappig om dit topic tegen te komen. . Wij zijn aan het overwegen om vanuit Utrecht naar omgeving Aalten te verhuizen. . .. wHelaas moeten we dan eerst huren ivm tijdelijk contract. Daarna kunnen wij pas gaan kopen. . Dus mocht iemand hier nog tips/ideeën hebben (ook voor stalling! ?)
Ik werk in Aalten, heb veel collega's die er wonen. Ik kan wel eens voor je rondvragen. ..