Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
har166 schreef:Nou dat is toch verschrikkelijk! En ga je nu op op zoek naar een andere auto?
M_i_R schreef:Wat een ergernis... Vergeet je niet je kosten die je hebt moeten maken voor de reparatie? (Waarvan je inmiddels wel/niet de specificaties hebt ontvangen?)
Ik weet hoe je je voelt: hier ook een auto die bij vlagen oplicht als een kerstboom... Abs, TC, remmen, wegvallende snelheidsmeter, Missende dagteller... Nu is alles weer gemaakt maar ik merk gewoon dat ik onbewust zit te wachten totdat er weer ergens een lampje van gaat branden. In mijn geval is het allemaal tamelijk onschadelijk en vooral het gevolg van kapotte (en dure) sensoren maar het blijft erg vervelend, zeker zolang je niet zeker west of het écht geen kwaad kan...
Als het goed is valt dit onderdeel wel onder de garantie die zij zouden bieden (heb dit op papier staan), dus hopelijk werken ze morgen mee. Wat vervelend dat bij jou de lampjes ook steeds oplichten! Dan ga je er inderdaad op een gegeven moment op zitten wachten.anneliesdj schreef:Is dit dan weer hetzelfde probleem als voorheen?
anneliesdj schreef:Maar dat hebben ze toch gerepareerd, dat zou nu goed moeten zijn?
Heb je rechtsbijstand? Ga anders langs het juridisch loket.
Je hebt genoeg goede wilt getoond, als ik jou was zou ik niet afwachten wat gezegd wordt, maar per direct laten weten dat je de koop ontbind en dat je verwacht dat ze alle gemaakte kosten vergoeden.
Ik denk dat als je je weer afwachten opstelt het echt een eindeloze zaak wordt. Beter even met de vuist op tafel.
luxje schreef:Ik heb er totaal geen verstand van, dus wellicht raakt hetgeen ik ga zeggen kant nog wal, maar ik heb ooit een kapotte radiateur gehad, welke vervangen werd, dan is schijnbaar ook het hele systeem leeg, ik moest toen de eerste tijd steeds kijken of het reservoir niet bijgevuld moest worden, want het kon zijn dat er meer in het systeem moest, dan in 1x in het reservoir past (reservoir wordt leeggezogen en na afkoeling van het systeem schijnt er ook weer vloeistof terug in het reservoir te lopen)
Of ze hebben simpelweg het systeem niet waterdicht afgesloten...
Ik zou het vertrouwen in de auto inmiddels ook kwijt zijn..., sterkte!
MarjanB schreef:Hmm ik denk dat de auto beter naar de eeuwige jachtvelden kan.. (sloop dus) wat een gedoe zeg! Zou nu proberen geld terug te krijgen en ergens anders naar een auto gaan kijken..
Hoe de dealer gaat reageren is nog maar de vraag..Amaris schreef:omg TS dit is echt TE erg.... wat een drama verhaal.
Ik ga mijn nieuwe" auto vanmiddag ophalen... moet er een km of 25 mee naar huis rijden en ben nu al bang voor allerlei lampjes die kunnen gaan branden

anneliesdj schreef:Serieus ts, je niet niet bang zijn voor een rekening want die gaat er niet komen, beetje zelfvertrouwen!
Beslis voor jezelf wat je wilt (reparatie, auto kwijt, kosten vergoed oid) en blijf daarbij.

anneliesdj schreef:Ts je laat het nu aan het oordeel van de dealer over of dit onder garantie valt, daar ga je mi al fout.