Nog meer IKEA fans??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:44

Haha nee, we hebben hier helaas geen Pronto :D Sowieso weinig meubelboulevards oid dus ik vind het ook lasting orienteren. Next Home heeft hele gave banken maar dan betaal je zo £1300 voor een 3-zits hoekbank. Dat vind ik echt belachelijk :')

Ik vind de Kivik nog wel een optie, van Ikea. Met zo'n chaise longue deel dan. Vraag me alleen af of daarbij het gebrek aan armleuning niet vervelend is?

kwita

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:56

ben er ook pas weer geweest....voor kinderbestek, aanrader!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 13:14

Ik vraag me wel af waarom het zo lang duurt voordat je iets in huis hebt als je het online besteld.
Heb het op 1 oktober besteld en de verwachte leverdatum is 12 oktober.

@Eulogy ik zou dan persoonlijk wel voor zoiets gaan http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89896991/
Alleen de kant waar een lage armleuning zit, is dan niet echt een zitplek. En ik vind het zelf vreselijk om op de plek te zitten zonder rugleuning, dus eigenlijk zou je dan maar 2 echte zitplekken hebben en 1 "hangplek"/ligplek. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik best vaak gebruik maak van de armleuning sinds wij een bank hebben met een lagere armleuning dan ik gewend ben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 13:17

Ja precies die vind ik mooi inderdaad, in lichtgrijs of beige! Maar inderdaad, m'n ouders hebben een ikea hoekbank (Is nu uit het assortiment) met gewoon hoge leuningen en daarbij kruip ik juist graag in het hoekje, dat heb je bij deze niet echt :P

Een Ektorp vind ik ook nog wel erg leuk en past op zich beter bij de rest van het huis maar m'n vriend vindt dat niet strak/modern genoeg denk ik :+

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:02

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 17:10

Zo'n echte hoekbank wordt bij ons krap ben ik bang :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:13

Nicolien schreef:
Ik vraag me wel af waarom het zo lang duurt voordat je iets in huis hebt als je het online besteld.

@Eulogy ik zou dan persoonlijk wel voor zoiets gaan http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89896991/
Alleen de kant waar een lage armleuning zit, is dan niet echt een zitplek. En ik vind het zelf vreselijk om op de plek te zitten zonder rugleuning, dus eigenlijk zou je dan maar 2 echte zitplekken hebben en 1 "hangplek"/ligplek. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik best vaak gebruik maak van de armleuning sinds wij een bank hebben met een lagere armleuning dan ik gewend ben :')

Als ik me niet vergis zijn er per regio vaste bezorgdata. Als je mazzel hebt bestel je dus een paar dagen voor zo'n datum en anders dan moet je langer wachten.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:23

Ik meld me ook even!

Vriendlief en ik zijn opzoek naar appartementen en laat de Ikea nu mijn ideale winkel voor een inrichting zijn O:)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:53

Jolien87 schreef:
Nicolien schreef:

Als ik me niet vergis zijn er per regio vaste bezorgdata. Als je mazzel hebt bestel je dus een paar dagen voor zo'n datum en anders dan moet je langer wachten.

De datum verschoof wel een paar keer. Eerst wilde ik bestellen, stond als verwachte leverdatum 10 oktober, maar toen moest ik even met mijn vriend overleggen, waardoor ik 2 dagen later pas de bestelling definitief plaatste en toen was de verwachte leverdatum opgeschoven naar 12 oktober.

Mariloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:01

Ikea is juist ideaal om samen heen te gaan.
Weet je meteen of je een beetje hetzelfde denkt over inrichting ed.

wij zijn na 11 maanden relatie samen gaan inslaan, waren in no time geslaagd voor verschillende kasten, tafel enz.

Gaan nu nog regelmatig samen heen. Alleen zet ik de kasten altijd in elkaar, mijn vriend heeft dat inzicht en geduld niet :P

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 10:53

Ik weet niet of je op mij doelde, omdat ik online ging bestellen, maar we gaan altijd samen naar de Ikea.
Alleen de Ikea in Zwolle had lang niet alles wat wij wilden, dus dat heb ik online nabesteld ;)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 12:29

Mariloulou schreef:
Ikea is juist ideaal om samen heen te gaan.
Weet je meteen of je een beetje hetzelfde denkt over inrichting ed.

wij zijn na 11 maanden relatie samen gaan inslaan, waren in no time geslaagd voor verschillende kasten, tafel enz.

Gaan nu nog regelmatig samen heen. Alleen zet ik de kasten altijd in elkaar, mijn vriend heeft dat inzicht en geduld niet :P

Mijn vriend en ik hebben bedacht dat we maar of ik of hij de kasten ed in elkaar gaat zetten om evt ruzies te voorkomen _O-

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 12:33

Wij zetten dingen samen in elkaar, al doen we wel alle twee ons eigen ding haha.
Dus hij het ene deel en ik het andere deel en uiteindelijk die twee delen samenvoegen.
Anders heeft mijn vriend de gewoonte om alles uit mijn handen te nemen en het zelf te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 12:46

Ik mag niet helpen van m'n vriend want hij is de grote sterke man dus dat wil hij allemaal zelf doen :') Met als gevolg dat onze garderobekast scheef staat en een van de deuren aan de bovenkant los is gekomen :')

Mariloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 13:25

Eulogy schreef:
Ik mag niet helpen van m'n vriend want hij is de grote sterke man dus dat wil hij allemaal zelf doen :') Met als gevolg dat onze garderobekast scheef staat en een van de deuren aan de bovenkant los is gekomen :')

Hihi, dat vind die van mij ook. Maar nadat hij mij een kast zonder handleiding in elkaar zag zetten in moordend tempo heeft hij besloten de sterke man te zijn die helpt de kast rechtop te zetten :+

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 09:48

Zaterdag onverwachts bij de Ikea geweest, zondag schoonmoeder geholpen met kastje in elkaar zetten (oke, mijn vriend en schoonmoeder zijn samen bezig geweest, heb alleen toegekeken en uitgelachen :)) Verschil tussen links en rechts blijkt soms erg lastig :)) )

Ook hier zijn de cupcake vormpjes mee gekomen en nog veel meer :P

Onder andere deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70310042/ <3 <3 <3 <3 (wel in een ander kleurtje trouwens :P)
Mij kan je niet blijer krijgen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 09:57

:') links en rechts heb ik geregeld moeite mee haha

Ooh ook de vormpjes, ik moet ze ook :') . Waarom ikea ben je zover weg

Lietje_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:03

Hier zit die helaas ook niet om de hoek :(

En dan ben je terug en juist dan bedenk je wat je eigenlijk nog had willen hebben xD (ben nu alweer vergeten wat....)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 20:32

Zo, vanmorgen eindelijk weer eens naar de Ikea geweest, naar 't vertrouwde honk in Hengelo. Ik wilde graag de onbreekbare kerstballen (stof/kant en doorzichtig met goud patroontje) maar helaas pindakaas, alles uitverkocht :( Zwolle heeft dat spul niet in het assortiment :O
Nog wel die gave grijze kaarsen met breipatroon gekocht en wat ander klein spul en uiteraard in de Food Market geshopt. Allerlekkerste chips ooit die zure room versie :9 Ook het food magazine gescoord, ze had er nog 3 liggen dus ik blij :D
Kan wel balen van het feit dat er eindelijk een Ikea dichtbij is, maar deze lang niet alles in het assortiment heeft :(

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 20:47

Die kaarsen heb ik ook :D

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 20:56

Ojee...hoe leuk om al die Ikea fans hier te lezen :+
Ik meld mij ook aan als blauw-geel verslaafde :7 Kwoon er amper 3 minuten van, heel gezellig! Kga er soms ontbijten in mijn ééntje om dan de winkel in te trekken :j

Zalig ontspannen in mijn vrije momenten *\o/*

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 21:49

MamaMiesje schreef:
Die kaarsen heb ik ook :D

Ze zijn gewoon gaaf *\o/*

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 21:50

ohh mindful…wat heerlijk dat je zo dichtbij woont. Voor mijn portemonnee is het stukken beter dat ik een eind moet rijden :D

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:28

Kinke schreef:
ohh mindful…wat heerlijk dat je zo dichtbij woont. Voor mijn portemonnee is het stukken beter dat ik een eind moet rijden :D

nou zeg maar gerust zo goed dat ik minstens 1 uur moet rijden, anders hoorde ik bij het meubilair!