Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mo_86 schreef:Tijdje geleden heb ik op het hondje van een vriendin gepast, beestje verbleef bij mij thuis. Ik dacht: laat ik haar eens verwennen en heb toen zo'n bakje paté voor honden gehaald bij de Action, en een speeltje. Speeltje was welgeteld na een halve minuut stuk en dat bakje eten is ook niet lekker gevallen: hond is ziek geworden en laten we zeggen dat ik en mijn huisgenoten een dagtaak hebben gehad aan het schoonmaken van hond en huis... Dat haal ik dus niet nog eens. Verder haal ik niet heel veel bij de Action eigenlijk, alleen shampoo van Wella dat verder nergens meer wordt verkocht en nagellakremover. Dat is altijd wel prima.
Mijn vader had voor een verfklusje verf gehaald bij de Action. Dat heeft veel gevloek en gezucht opgeleverd hoorde ik van moeders, spul hechtte niet haha. Toen ik later langsging en mijn vader erop wees dat ie een stukje had gemist kreeg een ik behoorlijk gefrustreerd 'ja, dat weet ik!' terug. Paps is dus geen fan...
. Ze kreeg alleen wel vaker wat anders tussendoor dus ik dacht dat het aan die paté lag maar inderdaad het kan ook aan andere factoren hebben gelegen. Maar voor de zekerheid haal ik het maar niet meer haha. estja schreef:Bij de verf van Action is goedkoop echt duurkoop. Man is schilder geweest en begint nog net niet te vloeken als je het over die verf hebt. Het is heel simpel; dure verf dekt in één keer, soms twee keer. Bij Action verf heb je standaard heel veel lagen nodig. Je hebt dus meer liters verf nodig en meer werk om hetzelfde resultaat te krijgen.

Jolliegirl schreef:estja schreef:Bij de verf van Action is goedkoop echt duurkoop. Man is schilder geweest en begint nog net niet te vloeken als je het over die verf hebt. Het is heel simpel; dure verf dekt in één keer, soms twee keer. Bij Action verf heb je standaard heel veel lagen nodig. Je hebt dus meer liters verf nodig en meer werk om hetzelfde resultaat te krijgen.
Ook dure verf(flexa) dekt niet altijd in 1x...
Dus das geen argument. Wij kopen zowel goedkope.als dure verf..en moeten alles meerdere malen opbrengen.
MrUlbe schreef:Hebben jullie ervaring met de usb auto oplader van de action? Ik heb hem net gekocht omdat ik die van mijn tomtom kwijt ben, maar wil natuurlijk niet dat ik mijn tommie om zeep help

joyce2 schreef:Ik las heel veel berichten dat de onkruidbrander het niet goed doet, maar bij ons doet hij het prima! Mijn vriend vindt het fantastisch om alles tussen de tegels plat te branden
Maar ik ben het wel eens met de "klachten" over de diepvriesbakjes, ik ben daar ook dwars doorheen gegaan. En een tijd geleden had ik een grote bewaarbak gekocht, waarvan de deksel heel slecht sloot.
Wat echt een drama is: de maatbekers! Ze zijn niet alleen slap, maar de maatvoering klopt niet. Ik had een paar keer gerechten verkloot, die ik normaal altijd perfect maak. Ik snapte er niets van, het was allemaal veel te waterig! We hadden nog 1 kleine maatbeker staan die zeker weten nauwkeurig was en daarmee heb ik al die Action maatbekers gevuld en getest of de "maatvoering" wel klopte. Van de 3 maatbekers bleek er dus maar 1 goed te zijn....
De schilders(afplak)tape is bagger, die plakt niet goed, waardoor de verf er stiekem toch nog tussendoor sijpelt. En de kwasten laten inderdaad veel haren los, maar dat is bij alle goedkope kwasten zo.
We hebben ook een paar keer van die bakjes gekocht met aarde en zaadjes voor kruiden. Dat werkte echt niet.... Na een paar maanden hebben we ze maar weggegooid, ik geloofde er niet meer in dat er nog wat ging gebeuren
Fading schreef:ik doe al jaren met die maatbekers, die drie in een, alles lukt prima !