Hahaha, dit topic heeft intussen wel een heel aparte wending genomen over gietertjes
As, wat wonen jullie toch prachtig! Gek idee, 's morgens de ramen moeten krabben en 's middags buiten eten, wat leuk! En, niet te vergeten, de paarden aan huis, heerlijk!! Geniet ervan, jullie hebben het verdiend!
Birdie60
Geplaatst: 11-12-13 07:42
Ja ik wil alles met een gieter. Rocymax. Jeetje s'morgens krabben en s'middags in de zon.
janouk
Geplaatst: 11-12-13 10:42
in het kader van de rare wereld van de gieter. Echt een heel nieuwe universum
ze hebben zelfs een gieter in de vorm van een paard
Pandora2
Geplaatst: 11-12-13 19:20
Ja, Janouk , dit wordt 'm helemaal !
Mijn PRE'tje komt van Yeguada Mont Rubi ...ik veronderstel gelegen in het gehuchtje Mont Rubi, als dat bestaat ? Misschien is dit wel vlak in jouw buurt... Had niet speciaal voorliefde voor PRE of Lusitano....maar nu wel ! Ik kan je fotootje mailen...moet je mij wel even je email geven...kan dat op het forum hier niet voor elkaar krijgen om foto's te plaatsen...beetje leek op computergebied...
By the way, wij kunnen hier in belgenland nu ook buiten eten 's middags...
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 19:51
Hhahaha,idd Aniet, een hele vreemde wending Jaaa, we genieten hier zo van alles, paarden aan huis is zo fijn. Als je even wilt longeren , hoef je niet eerst een half uur met de auto, idem dito om ze even te knuffelen of wat dan ook. Voorheen moest ik een flinke afstand afleggen om bij de paardjes te komen, dit is zo geweldig
Vrouwke heeft een gietervoorliefde
Janouk, ben je soms alle paginas over gieters aan het omspitten?? We gaan zo nog een gieter HK topic openen Ik moet trouwens wel heel eerlijk zeggen dat ik deze gieter helemaal geweldig vind, is ie duur?? Dan vraag ik die voor mijn verjaardag.
Rubi is een stadje vlakbij Barcelona èn dat is hier niet zo heel ver vandaan Ik zal je zo even mijn email pben.
Pandora2
Geplaatst: 11-12-13 20:25
rocymax schreef:
Rubi is een stadje vlakbij Barcelona èn dat is hier niet zo heel ver vandaan Ik zal je zo even mijn email pben.
Heej...wat leuk ! Als je je ooit moest vervelen, kan je misschien wat rondcruisen en daar even gedag gaan zeggen !
Krijgen jullie in de winter ook sneeuw dan daar Roc?
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 11-12-13 21:02
Ik heb het trouwesn bedacht!
Als het bij jullie nou overdag ook gaat vriezen, kun je stukje land onder laten lopen en dan schaatsen jullie hebben toch land zat! en breng je een beetje Nederland in Spanje
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 21:51
Pandora, idd als we klaar zijn met het begieten van de 50 hectare met het gietertje, dan kunnen we wel even een rondje doen
Greetje, het kan hier idd goed sneeuwen, vorige week waren de bergen hier vlakbij besneeuwd Dát vind ik nu eens een goed idee van het ijs, en dan lekker schaatsen. Ik heb daar zo'n zin in, en ook om het schaatsen op tv te volgen We hebben de schotel nog niet kunnen installeren , dus nog geen nederlandse tv.
Pandora2
Geplaatst: 11-12-13 23:18
rocymax schreef:
Pandora, idd als we klaar zijn met het begieten van de 50 hectare met het gietertje, dan kunnen we wel even een rondje doen
Tegen die tijd lopen die PRE'tjes bij Mont Rubi er allemaal als bejaarden met krukken bij !
Geen idee hoe duur. Ik had de afbeelding gevonden op pinterest via google. Staan leuke dingen op, maar ik ben niet zo thuis op pinterest, dus ik weet niet hoe ik op de verkooppagina moet komen. maar er zijn vast wel mensen hier op bokt, die de weg weten.
Nu ben ik wel uitgegieterd hoor. Of ik moet nog een hele leuke tegen komen. het begint hier te vriezen, tijd om de tuinslangen en gieters naar binnen te halen
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 20:51
Pandora, ik zie het zo al helemaal voor me
Janouk, idd, we zetten nu de gieters en tuinslangen binnen Bedankt voor de leuke bijdrage aan het topic, ik vond het heel gezellig
Ik snap niet waarom ik toch elke keer weer kom kijken ...
janouk
Geplaatst: 13-12-13 12:21
nog niet helemaal afgekickt dus. Ik kon het niet laten. Deze is wel heel leuk, plek genoeg op de hacienda
titel: een man en zijn gieter
Pandora2
Geplaatst: 13-12-13 15:38
Dat sfeerplaatje....pfffffffffffffffffffff......* zucht * ....en dan een wandelingetje te paard... * zucht nog eens * Ik begin nu te snappen hoe het komt dat mijn PRE in 't begin hier zo bang was van afsluitingen, rioolputjes,poorten, voetpaden ,....
Janouk heeft nu echt definitief een gieterverslaving !
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 21:39
Aniet, per toeval is dit zeker een mooi plaatje geworden
Mooney, werd vanmorgen wakker van je bouwvakkersfluitje
Morganlefey, zekers
Maflinger, omdat het zo'n leuk topic geworden is dankzij jullie
Janouk, deze slaat echt alles, ik zou deze best wel op het land willen hebben
Pandora, misschien moet je je paard op vakantie sturen naar ons toe En ja, ik denk echt dat Janouk een gieterverslaving heeft
Pandora2
Geplaatst: 14-12-13 18:42
rocymax schreef:
Pandora, misschien moet je je paard op vakantie sturen naar ons toe
Maar alleen komt ie niet hoor, geen minderjarigen alleen op reis ! Dan kom ik toch lekker mee ! Kunnen we het onder 4 ogen eens hebben over gietertjes....
rocymax
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-13 22:25
Hhahahaha, goed plan Pandora Ik zie je wel verschijnen