Ik heb van het woordje "love", "voel" gemaakt. Dat vond ik dan weer wel heel erg leuk staan
Fred_Kroket
Geplaatst: 08-02-14 17:09
Oh echt errug!! Sowieso iets kopen wat iemand in zijn huis moet neerzetten vind ik niet zo heel erg cool... Ik zou het per direct terug geven!
Mijn vriend en ik hebben "het meest nutteloze cadeau" geïntroduceerd... We geven dan uiteraard ook een gewoon cadeau maar daarnaast een nutteloos cadeau... Zo is een fles gedestilleerd water vrij nutteloos, een LP zonder platenspeler.
We hebben vooral lol met het uitzoeken van een nutteloos cadeau, en hebben zo al een heel lelijk tegeltje met een paard erop geschilderd met een frame wat lijkt op hout maar compleet van plastic is gekregen...
Mayflower_
Geplaatst: 08-02-14 17:20
Vrienden van ons hebben ook "home" voor het raam staan, laatst was ik bij de xenon en zag ik losse letters liggen, heb maar een "Y" meegenomen en toen we bij hen waren er maar achter geplakt.
Als je "home" hebt gekregen, dan moffel die h weg en maak er "moe" van
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-14 08:00
Nou schoon-moeh-der heeft volgens mij wel geaccepteerd dat haar home nooit verder komt dan het toilet, en dus nooit voor het raam zal prijken...
Ik wil nog steeds graag eens een leuk beeldje van een koe erbij zetten (ik heb er moeh van gemaakt), maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Misschien een leuke cadeautip voor schoonmoeders dit jaar hihi.
Ze hebben ze deze week in de aanbieding bij de Wibra! Heb echt de neiging ze te halen, samen met de knuffelkoe die ik in de uitverkoopjeswinkel zag.... Hihi!