Wij hebben sinds een jaar ook een HD-tv (oude bakbeest ging kapot). Ons 'gewone' Ziggo basis-abonnement heeft standaard 9 HD-zenders, en dat zijn de populairste. Wij hebben all-in van Ziggo. Was er vroeger erg ontevreden over (soms 5 dagen geen internet en telefoon etc), maar tegenwoordig bevalt het goed.
Fijn ook dat je gewon een smartcard in je toestel kunt schuiven en dan niet een extra afstandsbediening nodig hebt, zoals bij KPN (zoals we onlangs ontdekten)
Ik gebruik idd ook prepaid voor mijn mobiel. Vroeger van Telfort, nu van Aldi. Is goedkoop en je belt nooit buiten je bundel, ook niet in het buitenland. Omdat ik betrekkelijk veel thuis ben heb ik thuis internet op mijn mobiel via Wifi, maar als ik weg ben, kan ik dus gewoon alles, zonder duur abonnement.
Davinia_
Geplaatst: 04-01-13 09:56
Ziggo kunnen wij ook niet, bij vallen buiten dat gebied. Ik heb nu ook onbeperkt bellen, want bel schandalig veel Kan wel eens kijken of het goedkoper is om bij verschillende providers te gaan. HD tv wil ik wel graag houden, bevalt me erg goed.
Mootje, wij zijn ook teveel eisend Vriendje wilt persé Eredivisie Live (17,50 per maand), ik wil persé onbeperkt bellen (15 euro per maand) en een volledig HD pakket (10 euro per maand ofzo). Ja, dat kan best eens wat minder. Ik hoef heus niet iedere dag m'n moeder een uur te bellen
Ik zat van de week naar die pakketten te kijken en zat te kijken naar het HBO pakket, maar voor bijna 20 euro per maand stream ik wel series op mijn laptop en tablet
@mootje idd, belachelijke prijzen gewoon. Ik wilde daarom wel het snelste internet, daarom betaal ik port maand iets meer, maar uiteindelijk met het aantal buitenlandse series wat ik op die manier kan kijken is het aanzienlijk goedkoper
Ik vind het trouwens wel echt onzin altijd dat als je klant blijft, nadat je contract af loopt en je opnieuw een contract afsluit, je geen recht heb op die aanbiedingen Ik word toch weer opnieuw klant?
Ik heb in het kader der bezuinigingen vandaag voor het eerst oud kaarsvet omgesmolten tot een nieuwe kaars. Hij was nog niet zo mooi als in het voorbeeld, maar leuk om te doen is het wel!
Keandra
Geplaatst: 04-01-13 12:33
Ik verander van abonnement voor mijn gsm, kan voor 1€ een nieuwe gsm kopen (samsung SIII mini) en mijn abonnement veranderd van 30€/maand naar 20€/maand. 120 € per jaar scheelt het en geen grote kosten voor de aanschaf van een nieuwe gsm. verder zijn bijna alle lampen spaar of led. En stoken doen we op condensatieketel en koken op gas. Lekker zuinig zo.
Ik heb vandaag voor 50ct nog een nieuw kopje met schoteltje gekocht, dus ga vh weekend nog wat meer maken
Kentaro
Geplaatst: 04-01-13 20:18
Bij een kringloopwinkel kom je ook super goedkoop aan o.a. kop en schotels
Kanzi
Geplaatst: 05-01-13 16:13
Toen we dit huis net hadden, hebben we een nieuwe ketel geplaatst en op zolder de leidingen van de verwarming ingepakt. Scheelde bijna de helft op de energienota.
In de zomer droog ik de was op een overdekt balkonnetje maar met dit weer krijg ik het daar niet droog. In huis drogen doe ik liever niet omdat er dan veel vocht in huis komt dus in de winter gebruik ik de droger toch maar.
Regenton is een goed idee! Ik ga vast eens om me heen kijken wat ik hebben wil.
Eleionomae
Geplaatst: 05-01-13 18:39
Kentaro schreef:
Bij een kringloopwinkel kom je ook super goedkoop aan o.a. kop en schotels
Of in een plastic weggooibekertje en dan elke keer een laag met een andere kleur kaars. Als het kaarsenvet gestold is kun jet het plastic eraf halen en heb je een mooie veel kleurenkaars.