Hebben ze een luchtbedpomp bij de action? dit model:
Troelaatje
Geplaatst: 22-09-12 14:47
ben net nog even langs de action geweest. weer wat dingetjes ingeslagen. helaas waren de nailart lakjes op. volgende week komen ze weer...dus dan moet ik verplicht weer...wat rot!
Vandaag met mijn moeder een action date afgesproken! Hahah ze had al een lijstje gemaakt! Goede dochter ben ik toch weer dat ze mee mag hahaha
Konstantine
Geplaatst: 22-09-12 20:07
Die pomp heb ik bij onze Action gezien vanmiddag, Krips.
Ik heb vanmiddag in een opwelling de smartphone-handschoenen gekocht, ik heb altijd koude vingers en het is nogal naar als je dan je handschoenen uit moet doen of aan één kant vingerloze handschoentjes moet dragen vanwege je touchscreen... En tot mijn verbazing werken ze hartstikke goed! Zelfs op het clickwheel van m'n stokoude iPod.
Verder niets bijzonders gekocht; van die zachte slaapsokken, een setje wegwerp nagelvijlen, een pincet in de vorm van een vrouwtje, zo'n tweetal polijstvijlen, een leuk fotolijstje en twee hoeslakens (eigenlijk ging ik alleen daarvoor ).
Vandaag ook even heel snel geweest en het was zo vreselijk druk. Niet normaal en weinig aan.
Heb 2 fleecevesten gehaald, 2 paar laarzen, een muis en een hele berg speentjes (gebruik ik voor parkietenspeeltjes) en ging eigenlijk voor een draadloze muis maar kon deze niet vinden.
Dabo
Geplaatst: 22-09-12 23:13
Eddy_Rocks schreef:
Jeeeee er komt een Action 100 meter van mijn huis
Ohh bij jou ook al? Onze opent donderdag as. Het is het 300ste filiaal in Ned/Duitsland/Frankrijk! En dan hebben WIJ er hier in Zaandam 2! Best wel bijzonder dus haha
Bij deze heb ik even snel een foto voor je gemaakt van de mijne, zoals je ziet al op maat geknipt. Staat op de achterkant van de zool dus al aangegeven, appeltje/eitje
@wilawander: Hoe maak jij daar parkieten speeltjes van? Ik heb 2 parkietjes en alle speeltjes uit de winkels in de buurt hebben ze nu wel dus wat nieuws is welkom.
@weetnietmeerwie: Die getailleerde fleecevesten heb ik niet meer gezien jammer, ik vind ze ook erg fijn. Ik heb de paars/zwarte.