Ik beelddenk nu welke types ik dan aan de deur had gekregen die ik met geen mogelijkheid had weg kunnen werken in mijn eentje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mootje schreef:Ditano, ga je ook nog de deurposten aanpakken? De muren zijn echt megastrak geworden!
.
Deze 'tip' kregen we van de aannemer van ons nieuwe huis. Maar of het ook uitvoerbaar is?!?
) M'n vriend had van z'n werk een goedje (weet even niet meer hoe het heet, maar is volgens mij niet meer in de winkel verkrijgbaar ?!
) Daar lost het een soort van op en kun je het over schilderen. Een buurman die schilder is, kent het ook, maar zou even na moeten vragen hoe het ook alweer heet. 

.
. Wilde eerst shutters, maar ik ben zo'n typetje die alles in dezelfde stijl wil en dat is gewoon echt niet te betalen (voor alleen de voorkant zou ik al 1000 euro kwijt zijn en dat is ongeveer 1/6 deel van alle ramen in het huis. Komt omdat mijn ramen 190 hoog zijn, dus zit aan maatwerk vast). Keus is nu dus gevallen op rolgordijnen, plissé-gordijnen of vouwgordijnen.
. Naambordje hing al na 2 weken geloof ik, toen waren we net bezig met de steunbalken er weer in aan het zetten
. VInd dat leisteen geweldig, maar wel erg duur voor wat ik wil. Ben nu voor dat plexi-glas gegaan, met allebei de voornamen erop. Vrienden lopen allemaal te zeuren waarom zijn naam bovenaan staat, omdat het mijn huis is, maar ach.. Vind het nooit zo klinken als een vrouwennaam eerst wordt genoemd
.
Ik zou gaan voor vouwgordijnen denk ik in een huis als dat van jou! Ik heb in de keuken zo'n plissee en het is supermooi maar voor alleen dat raam (1.20m) was al 800 euro 
Vanavond als ik thuis ben maar even teruglezen!