Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 16:23

Er is btw een update beschikbaar ;)

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:31

Ik heb besloten hem ook te nemen.
Ik ben benieuwd of het gaat bevallen :)

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:26

Blacky94 schreef:
Er is btw een update beschikbaar ;)

Sinds ik mijne geupdate heb doet hij het weer als nieuw.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 00:15

Laten jullie hem altijd updaten als hij daar om vraagt? (en dan bedoel ik dat hij de apps wil updaten/bijwerken)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:46

EllaBellaah schreef:
Laten jullie hem altijd updaten als hij daar om vraagt? (en dan bedoel ik dat hij de apps wil updaten/bijwerken)

Meestal wel, maar meestal alleen op wifi. Op mn Ace deed ik zeker de spelletjes nauwelijks nog omdat daar bijna geen ruimte op zit, maar S3 heeft geloof ik 11 of 12GB intern terwijl mn Ace maar 150MB had dus ruimte genoeg nu :)

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:30

Ik heb de S3 ook sinds vorige week. :)
Had hiervoor een Ace maar deze viel regelmatig uit, verloor de wifi enz. Tot nu toe nog helemaal geen problemen gehad met mijn S3 dus nog erg tevreden.

Het valt me alleen op dat het scherm vaak niet helemaal verlicht is. Soms gewoon 'normaal' verlicht en vervolgens springt ie weer op een wat donkerdere stand. Terwijl ik er wel gewoon mee werk.

Hebben meer hier last van? En wat heb je er tegen gedaan. Ik had bij display > helderheid al uitgevinkt om dit automatisch aan te passen maar voor m'n gevoel ging de batterij toen veel minder lang mee... ? :)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:49

Ik heb dat als ik op internet zit via de browser, dat mijn scherm een heel stuk donkerder is!! Probeer dit echt al 3 weken te veranderen, maar het lukt me niet.

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:25

Helderheid browser aanpassen

Afbeelding

Als je veel op internet zit, zal dit een aanslag zijn op je batterijduur. Gelukkig kun je de helderheid van het scherm aanpassen enkel en alleen voor je browser. Wanneer je op internet zit druk je op de menuknop en scroll je naar “Helderheid en kleuren” en kun je via de balk de helderheid aanpassen.

Zie voor meer handigheidjes http://www.androidworld.nl/forum/samsun ... -siii.html

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:27

Aaah, bedankt! :D

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:31

Ik heb het niet enkel wanneer ik internet gebruik maar ook als ik gewoon in het menu aan het bladeren ben bijv. Vind het best wel irritant. :+ Soms springt ie weer op normaal en vervolgens weer op iets donkerder.. Maakt niet uit wat ik doe.

Jij hebt het dus alleen wanneer je op internet zit?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:35

Ik had het alleen als ik op internet zit, verder niet.

Zal even kijken hoe de rest van mijn instellingen staan mbt verlichting.
instellingen -> display -> helderheid uitgevinkt en dat balkje ongeveer halverwege. Batt gaat ruim een dag mee.

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:02

Mmh, helderheid dus niet automatisch. Die stond bij mij wel aangevinkt en heb em ook maar weer uitgevinkt. Ben bang dat dat de enige oplossing is.

Al moet ik zeggen dat mijn batterij nu twee dagen mee gaat en ik nog 39% heb. Ook niet heel intensief gebruikt maargoed. Voor mijn gevoel vrat het batterij toen ik deze de vorige keer uitvinkte. Maar zal het nog eens proberen.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 00:35

Ik had die update dus weggedrukt omdat ik geen wifi had maar zou m wel willen
Weet iemand waar ik m kan vinden om alsnog uit te voeren?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 07:46

instellingen -> toestelinfo -> software update -> bijwerken

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:41

Of via Kies op de pc. Ik kon m OTA niet vinden, gaf ie aan geen update, maar bij Kies pakte die m wel gelijk (voor het geval andere m via de telefoon niet kunnen vinden, probeer het dan ook even zo)

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:16

Mijn broertje vertelde dat de s3 de verlichting van buiten af in de gaten houdt en als er veel licht is dat hij dan het scherm aanpast naar donker. Voor de batterij duur.
MIjn s3 doet het ook regelmatig maar ik vind het wel prettiger kijken

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 13:17

Die van mij doet dat ook, hij past zich inderdaad aan aan het externe licht. Maar de mijne doet het ook op wat onlogische momenten soms inderdaad.

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 16:36

Ik heb de mijne vandaag besteld, ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.

Heb hem bij vodafone besteld de witte.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 10:26

Nog tips voor leuke/handige apps?

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 15:18

Die van mij heeft 2.5 week vakantie in een tent overleefd waar het echt enorm stoffig was. Vrij degelijke telefoon dus :+

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:56

Mag ik me melden, ik heb 'm ook :D

IS wel een hele overgang van een blackberry naar een samsung. Zo heb ik nog geen agenda/kalender gevonden.
Terug in het topic las ik dat je af en toe je taakbeheer moet legen? Weet het precieze niet meer haha ben echt een leek met dit soort dingen, maar anyway, hoe kom ik in het taakbeheer? Als ik de middelste knop (om te ontgrendelen?) ingedrukt houdt gebeurd er niks?

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 21:33

Ladygiroc schreef:
Mag ik me melden, ik heb 'm ook :D

IS wel een hele overgang van een blackberry naar een samsung. Zo heb ik nog geen agenda/kalender gevonden.
Terug in het topic las ik dat je af en toe je taakbeheer moet legen? Weet het precieze niet meer haha ben echt een leek met dit soort dingen, maar anyway, hoe kom ik in het taakbeheer? Als ik de middelste knop (om te ontgrendelen?) ingedrukt houdt gebeurd er niks?

Ik heb even screenshots gemaakt van mijn eigen telefoon, dan kan ik het wat makkelijker uitleggen. :)

Eerst ontgrendel je je telefoon gewoon, dus dat je gewoon je beginscherm voor je ziet.
Afbeelding

Dan houd je de home button(middelste knop), lang ingedrukt tot je dit scherm ziet
Afbeelding

Dan kan je zoals je ziet kiezen voor 'alles wissen' of 'taakbeheer' en als je dan op taakbeheer drukt, springt hij over naar het taakbeheer.
Afbeelding

Die dus. Het scherm komt dan te staan op het laatst gebruikte tabblad van het taakbeheer, in mijn gevaal dus het RAM-geheugen, maar boven in je scherm zie je al die verschillende tabbladen staan, als je naar links of rechts swiped zie je er meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 21:57

Witte is bij vodafone telesaleshelaas eventjes niet te bestellen,wachten op een nieuwe lading..

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:19

leintje, bedankt voor je post!

Ik heb de menu knop (da's toch gewoon het echte knopje onderin :o) een paar keer minimaal 2,5 min ingedrukt gehouden maar krijg niet dat 2e screenshot wat jij hebt, of moet ik het nog langer indrukken?

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 22:35

Nee ik moet de knop 3-4 sec ingedrukt houden. En de menu knop is idd de echte knop onderin.