Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stunning schreef:Volgens mij heeft T-mobile nog wel onbeperkt internet.. Iig toen ik het nam wel.. En die was toen al de enige. T-mobile heeft ook speciale Iphone abonnementen, dan heb je nog sneller internet, maar ik vond dat behoorlijk duur voor wat voor belminuten/smsjes je ervoor krijgt. Je betaald dan echt voor het internet..
WillemYntJee schreef:Ik heb click en buy al meer dan een jaar en nog nooit problemen mee gehad
Vriendje heeft een losse iPhone en als z'n abonnement is afgelopen neemt ie daar een sim only bij. Onbeperkt internet heb je volgens mij echt niet nodig. Ik zit zo ongeveer de hele dag op m'n telefoon op internet en haal met moeite de 500 GB. Filmpjes kosten wel meer data dus dan zou je 1 GB moeten nemen.
WillemYntJee schreef:Ik heb click en buy al meer dan een jaar en nog nooit problemen mee gehad
Vriendje heeft een losse iPhone en als z'n abonnement is afgelopen neemt ie daar een sim only bij. Onbeperkt internet heb je volgens mij echt niet nodig. Ik zit zo ongeveer de hele dag op m'n telefoon op internet en haal met moeite de 500 GB. Filmpjes kosten wel meer data dus dan zou je 1 GB moeten nemen.
roxiie schreef:Heeft iemand toevallig KPN als provider?
Ik kan met mn iphone wel via de wifi internetten/whatsappen maar zodra ik via t 3G netwerk wil ( als ik dus niet thuis ben) zegt ie mobiel data netwerk activeren niet mogelijk.. Heb de telefoon al in de vliegtuigmodus gehad en daarna weer terug en aan en uit gezet...
Ffortuna schreef:Weet iemand hier wat leuke spelletjes op de iPad? Ik vraag het eigenlijk voor m´n moederze is gek op de Smurfen (
) en wil graag van die lang lopende spelletjes. Ik ben niet zo into de games, dus misschien weet iemand hier wat leuks voor haar?