Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:bij de op=op voordeelshop heb ik afgelopen week nieuwe scheermesjes voor mijn Intuition gekocht, bij de Trekpleister waren ze E11,50 voor 3 stuks, bij de op=op waren ze 4 stuks voor E10,- dus dat scheelt nogal.
Je kunt inderdaad combineren, mits er dezelfde prijs voor staat (je hebt bv 2 voor E5,- en 3 voor E5,-, zolang ze in dezelfde prijscategorie zitten kun je combineren wat je wilt). Echt ideaal!
Tina1965 schreef:Mensen die wel eens in Duitsland komen zou ik aanraden om daar eens naar drogisterijartikelen te gaan kijken. Er zijn merken die daar aanzienlijk goedkoper zijn. Ik koop er vaak deodorant, haarlak, shampoo en dat soort dingen. Als je er toch bent...
tiwi1969 schreef:Wij eten vaak pannenkoeken bij de soep, eerst harige en lekkere zoet toe.
Soep maak ik altijd in een grote pan, 7 liter en vries ik in porties van een liter in.
Zelf gemaakt veel lekkerder en goedkoper dan 7 blikken soep.
Veel roerbak mixen bevatten veel prei/witte kool, soms zelfs met grote en harde stukken, en zijn dan eigenlijk veel te duur, uit gemak pak ik het wel maar voel me dan altijd genaaid.
Goed idee om zelf roerbak te snijden, lekker veel maken en invriezen.
# met al die goede ideeën ben ik zo aan een grotere vriezer toe #
jilleroo schreef:bij de op = op voordeelshop kun je combineren. ze hebben producten voor bijv 3 voor 5 euro , 2 voor 4 etc, dat betekend niet dat je 3 dezelfde producten moet kopen maar je kunt bijvoorbeeld 1 afwasmiddel, 1 schoonmaakmiddel en 1 shampoo combineren die in de 3 voor 5 euro staan. Daarnaast kun je er ook goedkoop een groot pak wasmiddel kopen (ik haal er mn wasmiddel vandaan, gaat een jaar mee) Van de week ook weer 3 bussen deo gehaald. Ze hebben er heel veel en tis mn favoriete winkel voor schoonmaak, wasmiddel en verzorgingsproducten.
http://www.opisopvoordeelshop.nl/