Shiloh schreef:Je kunt het ook zelf proberen DaniBanani. Download Calibre, download een pdf, zet hem met calibre om in epub en bekijk vervolgens de epub.
Als ik al een e-reader had stelde ik die vraag natuurlijk niet...op mijn computerscherm ziet een pdf-bestand er ook prima uit, dus ik wil er niet vanuit gaan dat als 't nu goed lijkt het op een e-reader ook prima werkt.
Slimmerik: dat is wel goede service inderdaad! Maar een flink prijskaartje..als hij voordeliger was geweest had ik niet getwijfeld, maar het scheelt zo veel met de andere versies.
. Met het gratis programmatje calibre kun je dus epubs bekijken op je computer. Je kunt dus zonder ereader al uitproberen als je 1 van je pdf's met calibre omzet in een epub, hoe dat er dan vervolgens uit ziet. In calibre zit een reader functie

maar net alsof je het negatie van een foto even ziet. Is dat normaal?

), maar ik vind het fijner om de tablet er gewoon naast te gebruiken voor internet en alle andere toepassingen. De reader is ook een stuk kleiner en makkelijker vast te houden (kan maar één hand echt gebruiken).
).

Ik wil gewoon kopieëren - plakken, net als in mijn vertrouwde BeBook!