pff deze week al 3x bij de action geweest en elke keer wat gekocht.. Nu was ik aan het rommelen in huis en dacht; oh dat wil ik kopen en dat kan ik nog wel kopen, dus besloten morgen weer naar de action te gaan... Zooo vervelend dat hij 5 min bij me huis vandaan is....
Ik koop echt vanalles en nogwat bij de Action. Ik ga er best vaak heen en koop dan haarelastiekjes, nepwimpers, schriften, pennen, foundation, merkshampoo en conditioner voor rood haar die daar veel goedkoper is, schoenen, panty's, hemdjes, knipjes, klemmen, sieraden, lippenstift, schoenen ... vanalles. Maar meestal maar 2 dingen, niet in een keer 20 dingen ofzo.
Ben vandaag met manlief geweest. Allebei een fleecevest (ik die van de aanbieding, hij zo'n 'vormeloze') Verder haarserum, en een sportshirtje. ohja en tandfloss Was op zoek naar die leuke agenda maar die hadden ze niet meer hier in Epe (ben hier op vakantie momenteel)
hier ook een echte action verslaafde zoals mijn vriend zegt.
vorige week parfum gekocht bij de parfumzaak. dacht heb hem mooi goedkoop kom ik gisteren bij de action preccies dezelfde van sex and the city hier 2,89 echt dezelfde dus heb direct 10 mee genomen hahah hij ruikt heerlijk
ikmoet morgen weer even naar dukenburg voor iets heel anders dan de action ( weekboodschappen ) ik kan voor de liefhebbers wel even kijken of er hier nog van die bh's zijn, maten en hoeveelheid dan even doorgeven via pb
Connie
Geplaatst: 07-09-11 20:40
Die BH's zitten gewoon in het assortiment jongens. Dus als er in het reclamevak je maat niet meer ligt, kijk dan gewoon bij de ondergoedafdeling. En anders wacht je tot ze weer besteld zijn zodat je ze dan (gewoon in je eigen winkel) koopt.
ik ben 4 filialen afgeweest en nergens waren ze nog
Connie
Geplaatst: 07-09-11 20:42
MyLittleLove schreef:
ik ben 4 filialen afgeweest en nergens waren ze nog
Haha dan wacht je 2 dagen en ga je heel vroeg om te vragen of ze achter even willen kijken of het bij de vracht zit. En anders volgende week als de aanbieding voorbij is, dan gaan ze sowieso niet meer hard.
vandaag nog geweest en die bh's hadden ze hier nog genoeg in het vak liggen...... heb er ook maar 1 meegenomen en een paar prachtige rubber laarzen (aangezien ik er gisteren achterkwam dat mijn oude kapot waren toen ik in een plas stond)
kom er regelmatig en neem geregeld wat mee naar huis...
hahaha, wat enorm leuk dat er zoveel mensen fan zijn van deze winkel, ik vind het ook een uitje!! Ben vandaag geweest en heb superleuke regenlaarzen gekocht (lekker makkelijk als je alleen hoeft te voeren of je paard uit het land halen) en dat voor 8,95!! ga die lederdoekjes de volgende keer ook meenemen, die waren me nog nooit opgevallen. heb er voor mijn dochter vorige week een agenda gekocht voor 0.95 ipv 14 euro bij de boekhandel. we hebben samen hele leuke stickers uitgezocht en ik geloof dat ze nu voor 2,50 euro een zeeeeeer originele agenda heeft, en de meiden uit haar klas vinden m geweldig!!
S_in_Balance
Geplaatst: 07-09-11 21:52
Hier hadden ze nog wel wat bra's vandaag, welke maten weet ik niet
Ze hadden de handschoenen en armwarmers niet! Ze waren waarschijnlijk nog niet uitgepakt vanuit 'het nieuw' Nou dan moet ik volgende weer maar weer heen, wat een straf
Vandaag heb ik een lange badjas, schoenenpoets, een washandje en plastic handschoentjes (laatste twee voor schacht etc. schoonmaken) gescoord. Door hetgeen ik moest ruilen maar ze niet meer hadden was de schade maar 6,50
Ladyloe
Geplaatst: 07-09-11 22:12
MyLittleLove schreef:
Kan iemand een S voor mij kopen en opsturen?
Ik wil bij ons best voor je kijken? PB maar even..
Sins vandaag kijk ik ook heel ander tegen de action aan haha! Heb 3 pakken leerdoekjes in geslagen, wat zijn die dingen ideaal zeg! Verder 2 flesjes serum, morgen ff uit proberen bij de paarden. En shampoo voor de paarden, en voor me zelf. Wat make up reinigings doekjes, die kon ik niet laten liggen voor 75 cent Babydoekjes kon ik helaas niet vinden. En nog wat doekjes om het huis mee schoon te maken.
Anders was ik er nooit binnen gestapt, maar na dit topic gelezen te hebben zijn er wel handige dingentjes voor de paarden en jezelf die spot goedkoop zijn.
Alwiene
Geplaatst: 08-09-11 00:19
Ik moet trouwens zeggen dat mijn Action vesten heerlijk zitten Ze zijn niet zo dik, maar ze zitten wel echt heel erg fijn
Oh en vandaag ook dat glanssponsje een paar stukjes uitgeprobeerd op het interieur van de auto en dat doet het echt supergoed, gaat weer mooi glimmen ervan
Eigenlijk zou ik nog wel andere kleurtjes vesten willen en een paar glanssponsjes erbij, dus misschien ga ik morgen nog wel weer even naar een Action Edit: Net plaatjes gevonden van het lichtblauwe en grijze vest en die vind ik toch niet zo mooi, dus misschien toch maar niet meer vesten erbij dan
Ik moet zeggen dat ik ook heel tevreden ben over de fleechevest in de aanbieding; niet heel dik maar wel lekker warm en mooie pasvorm . Ga er vandaag of morgen nog eentje halen!