De S3 is aangekondigd door Samsung!
Komt in het eerste kwartaal van 2012 uit.
Ik ben lekker nog heel blij met mijn toestel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Komt in het eerste kwartaal van 2012 uit.
Deze heer wacht nog braaf op uitlevering van z'n S2... Nou daar zit ik voorlopig nog even aan vast. Voorlopig geen S3 voor mij!
Helaas!
Bagheera_206 schreef:Haha sorryMeiden? Pfffff...Deze heer wacht nog braaf op uitlevering van z'n S2... Nou daar zit ik voorlopig nog even aan vast. Voorlopig geen S3 voor mij!
Én heer dan. 

Laat ik dan maar hopen dat ik hem ook zsm binnen krijg. Hoe langer ik er nog hip mee kan zijn.

Monica schreef:De S2 is gewoon
Ben er zoooo verliefd op
Alleen vind ik dat de batterij nog niet zo lang meegaat... Maar dat wordt al wel steeds beter![]()
Heb nu mijn scherm ook op het laagste staan, nu gebruikt die ongeveer 12% van de batterij, eerst altijd 60% ofzo

)
En als de zon ofzo erop schijnt kan je hem weer hoger zetten.
Ik heb daar helderheid automatisch staan..
Bagheera_206 schreef:Kom ik gisteravond laat thuis na een concertje in Paradiso... Ligt er briefje in de brievenbus van de TNT. Er is een pakketje bij de buren bezorgd. Zou het mijn S2 zijn? De nieuwe DVD van Ilse DeLange of iets anders??? Nu moet ik wachten tot ik vanmiddag weer uit mijn werk ben en hopen dat ze thuis zijn.
Die mogen ze niet bij de buren afleveren! Maar ik ga denk ik toch ook maar voor de S2... al twijfel ik nog steeds een beetje, vind hem in vergelijking met de S1 zo hoekig, en dat vind ik juist niet mooi....En ze zijn beide toch ook wel errug groot.....