Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Ik heb helaas niet zulke goede ervaringen met merkloze batterijen...Dat ding kost "maar" 42,50 euro en het voordeel is dat ik daar alle andere apparaten ook mee kan laden zoals mijn GPS geval, iPod, etc. Ik ben er nog niet over uit, maar ga de knoop even voor Lowlands doorhakken. Haha!
Bagheera_206 schreef:Maar gaan beetje off-topic. Laten we het weer over apps hebben. Net weer een leuke erop gezet.
"Kenteken opzoeken"
http://qurified.qurify.com/qurified.php ... 5f3b079abf
Werkt die QR Code nu ook direct vanaf je telefoon?
imd schreef:Hee, een android-app-topic! Vergeef me, maar ik heb het hele topic nog niet doorgelezen.. Ben wel druk bezig![]()
Ik zoek op 't moment nog 2 apps:
- een om documenten (dus niet alleen foto's) te kunnen printen naar printers van alle merken. Liefst een die dan ook goed werkt op een tablet met android, maar dat maakt geen verschil lijkt me?
- een die tijdens een autorit voor flitsers (mobiel en vast) waaschuwtdus niet een die je zelf moet gaan bekijken of aanzetten, maar zoiets als de tomtom, dattie een geluid geeft ofzo..
xConnie schreef:@Bagheera_206
Als ik jou was zou ik gewoon een (of twee?) extra batterij voor je telefoon kopen.
Lekker cheapass vanaf ebay ^^
Zo heb ik voor nog geen 3 euro een extra batterij voor mijn samsung galaxy ace.
gonnyvdz schreef:xConnie schreef:@Bagheera_206
Als ik jou was zou ik gewoon een (of twee?) extra batterij voor je telefoon kopen.
Lekker cheapass vanaf ebay ^^
Zo heb ik voor nog geen 3 euro een extra batterij voor mijn samsung galaxy ace.
mag ik vragen waar je die weg hebt?
ik kan niet slapen dus ben men mobiel maar weer aan het verschonen qua ongebruikte apps