Heb je hem als eens helemaal gereset? Klinkt als softwareproblemen namelijk! Zou zonde zijn als je hem een tijd kwijt bent terwijl je het zelf kunt oplossen
Geen idee, waarschijnlijk 2 weken volgens die meneer, maar das al bijna half jaar terug Kan t niet om m weg te brengen haha, al heb ik mn oude toestel gelukkig nog wel liggen.
Nee, heb een kpn abo en had 'm besteld via de webshop van belcompany. Vandaag weer heel veel over en weer gebeld, maar ik kan 'm nu straks ophalen in de winkel, bij hoge uitzondering, aangezien daar niet de kortingen gelden die wel via de webwinkel geldig zijn. Ach, met een beetje brutaliteit heb je de halve wereld
ga ik ook maar eens proberen. zondag twee weken geleden de desire besteld bij telfort maar ook nog steeds niks. Ben ook te lui en te gierig om de telfort weeeeeer op te bellen, dus maar eens in de winkel op mijn strepen gaan staan.
Denk dat je het toch beter andersom kunt doen, die winkel kan daar echt niets aan veranderen, order is al aangemaakt. Andersom (dat je telfort belt en dat je dus de telefoon in de winkel wilt ophalen) heb je meer kans
@ Marije: Bij mij was dat dus niet het geval. Webshop vertikte het om iets te doen. Belletje met de winkel en mails doorsturen deed de truc.
Hoe dan ook. Ik heb de telefoon.... en zat mij nu alweer af te vragen of ik 'm wel ga aanhouden. Allergrootste tegenvaller is toch wel het mega slechte geluid. Daarbij de niet al te fijne camera en zo nog wel wat dingen. Misschien draai ik nog wel bij. Zou kunnen. Maar ik weet 't ff niet.
Hmm ik herken echt helemaal niets van jouw dingen Geluid is hier echt prima en de camera , kweenie vind er niets mis mee! Ben benieuwd wat je er van vindt als je een beetje gewend bent
Stomme is, dat er niet eens stereo geluid in zit. Slechts 1 speakertje. Het had al heel wat gescheeld als er 2 in zaten. Maar heb er zonet ook mee gebeld, maar ook het telefoon geluid is erg 'krakerig' en klinkt eeeh... ietwat hol. Zal toch niet toevallig een brakke foon hebben gekregen waar ik binnenkort mee terug kan?
Hoe dan ook, eerder in dit topic las ik van iemand dat er een best 'dik' boekje zou zitten bij de desire. Misschien mis ik iets, maar ik heb niets meer dan een boekje (in 5 of 6 talen) dat maar ongeveer 8 pagina's groot is, en dat is een snelstart boekje. Verder zit er niets bij. Ook geen cdrom of iets dergelijks. Iemand hier meer info over?
Dan nog een 2tal vragen. Waar kan ik 'verzonden' sms'jes bekijken? En hoe zet ik mijn telefoonnummers over? Want ik heb al mijn telefoonnummers op mijn sim staan, maar kan ze nergens terug vinden.
Filmen heb ik overigens nog niet geprobeert, maar ga maandag met vakantie, dus tijd genoeg.
Oh en nog iets... wanneer je typt, trilt de telefoon. Nu heb ik dit in de instellingen uit gezet, maar hij blijft trillen. Iemand daar enige info over?
Trillen van de telefoon kan via instellingen en je verzonden smsjes staan bij de conversatie van die persoon. Dus alle smsjes heen en weer komen onder elkaar te staan!
Importeren vanaf je sim kan als je naar contacten gaat, dan op menu klikt en dan importere/exporteren.
ZZZZZ
Geplaatst: 06-08-10 15:32
Carlijnnn schreef:
Kan je voor mail en sms een ander geluid? En zo ja hoe?