Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Wij hadden ook iemand die had na (laten?) kijken wat voor hypotheek wij nog hadden. Degene bood netjes dat bedrag en wilde niets meer betalen (want het was niet netjes dat wij wilde verdienen aan ons huis........ wij moesten starters ook een kans geven, volgens hun)
pmarena schreef:So Mystic jeetje dat is wel heel erg !
Maar kwam je dan wel uit met die 230 ?
Ik ga toch van m'n leven geen 50.000 euro zelf erbij leggen bij de bank om van mijn hypotheek af te komen
fokfanaat schreef:tja proberen kan altijd, geef ze geen ongelijk.
Zesiram schreef:Welke motivatie gaf de bank daarvoor aan? Ik ben wel benieuwd, voor iedereen is de situatie anders natuurlijk.
Wel raar dat dat huis nog te koop blijft staan, is er misschien iets bouwtechnisch/bestemmingsplanmatig mee mis? ik zou dat maar goed uit laten zoeken!
Zesiram schreef:Welke motivatie gaf de bank daarvoor aan? Ik ben wel benieuwd, voor iedereen is de situatie anders natuurlijk.
Wel raar dat dat huis nog te koop blijft staan, is er misschien iets bouwtechnisch/bestemmingsplanmatig mee mis? ik zou dat maar goed uit laten zoeken!
vonneke schreef:Overigens vertelde de bank ons dat het volledig aflossen van hypotheek zowiezo niet slim is.
Marjolein schreef:Ons bod is gisteren gedaan. Nog geen reactie gehad, ook wel logisch maar heb wel kriebels in mijn buik.
Zesiram schreef:Ja, dat kan echt schelen. Ik zit dus echt heel lastig met mijn medische acceptatie ( hartpatiënt ), en maak bij heel veel banken geen kans ( ja met een premie van 300% of meer ). We hopen dat onze eigen bank iets gunstigere voorwaarden kan aanbieden, maar dat is nog even afwachten.
Zesiram schreef:Marjolein schreef:Ons bod is gisteren gedaan. Nog geen reactie gehad, ook wel logisch maar heb wel kriebels in mijn buik.
Spannend! Wij hebben nu met twee banken gepraat, maar ik zit erg lastig met mijn medische acceptatie. Voor ons is het het veiligst om bij onze eigen bank te blijven waarschijnlijk, omdat die misschien makkelijker accepteren, omdat wij al een goede relatie met ze hebben.