Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hrokur schreef:Gaan jullie maar lekker door met vragen stellen; ik leer er heel veel bij vandaag. Hebben jullie ervaring met een screenprotector? Ik heb er nu nog de beschermfolie opzitten en vraag mij af of die echte screenprotector beter is.
Tierania_ schreef:Ik heb deze telefoon ook sinds maandag, leuk ding
Vind het alleen heel irritant om een foto als achtergrond te krijgen maar ik ga dit topic even lezen, misschien dat ik er achter kom hoe het moet.
hrokur schreef:Kan je ook naar de radio luisteren zonder die oortelefoontjes? Ik heb een hekel aan die dingen.
x_spekkie_x schreef:hrokur schreef:Kan je ook naar de radio luisteren zonder die oortelefoontjes? Ik heb een hekel aan die dingen.
Ja, maar je moet je oordopjes wel inpluggen, die werken namelijk als antenne!
Als je dan via Menu -> Extra's -> FM-radio naar je radio gaat, zie rechts in beeld een luidspreker óf een koptelefoon. Zo kun je zelf instellen of je radio luistert via de dopjes of niet. Erg fijn!
hrokur schreef:Gaan jullie maar lekker door met vragen stellen; ik leer er heel veel bij vandaag. Hebben jullie ervaring met een screenprotector? Ik heb er nu nog de beschermfolie opzitten en vraag mij af of die echte screenprotector beter is.
x_spekkie_x schreef:plutolover schreef:waar kan je die stickers kopen??? en zo kaartje
Ik heb ze allebei bij de Mediamarkt gekocht
_Tamara schreef:Oké bedankt, dan ga ik er ook 1 halenKlinkt wel heel fijn! Kan 'ie ook op de achterkant?
friendly schreef:Weet iemand hoeveel de star bij de mediamarkt kost? Heb geen tijd om ff langs te gaan en wil overal de prijs weten van de star om te overwegen waar ik m wil gaan kopen.. (en ik bedoel dus ook prepaid (KPN/Hi)