Laagpolig zou moeten kunnen. Ik moet zeggen dat hij hier de haren bijzonder goed uit de matten krijgt in ieder geval. Dat lukt me met de gewone stofzuiger niet, dan moest ik ze altijd eerst eruit borstelen.
Mandyy
Geplaatst: 08-12-25 10:14
Hannanas schreef:
Wat voor stoelen en kleed heb je? Hier komt onze dream overal. Kleed prima. Matten bij deuren ook. Hoeken en stoelen ook, laten we staan. Stoelen met 4 poten, hij draait netjes overal om en tussen.
Hier nog een dreame- fan. Zuigt het tapijt beter dan ik zelf zou kunnen. Smallere poten bij elkaar (bankje, of hier ook een plantenbak op pootjes) strekt 'ie zijn roterende pootje uit en borstelt er langs, gaat ook heel prima. Af en toe verslikt hij zich nog in een babysok, maar dat doet de wasmachine ook en kan ik het niet kwalijk nemen. De rest van het speelgoed van de kinderen, spullen van de hond etc gaat hij allemaal uit de weg. Erg blij mee
gaat zo'n apparaat ook kattenkots uit de weg, of smeert ie dat lekker uit over de hele kamer? Ik heb wat horrotfilmpjes gezien met kots en poep.... moet er niet aan denken. De Dyson is mijn vriend voor even snel kruimels opzuigen en gewoon stofzuigen doe ik met een grote Nilfisk
ik ben nog wel een afwezig en tijdens mijn afwezigheid wil de kat nog wel eens iets onwelvoeglijks op de vloer deponeren. Als ze het haalt, kotst ze in de kattenbak, maar soms lukt dat niet. Ik moet er niet aan denken dat dat door de hele kamer uitgesmeerd wordt
Ik gebruik Dreame trouwens niet op zolder waar de katten veel komen. Dat zuig en dweil ik zelf. Moet de trap toch doen en hoop Dreame zo langer te behouden.
Albertina71
Geplaatst: 08-12-25 21:52
Ik heb intussen 4 jaar een Roomba serie 6 (onze Noenoe) en hij haalt echt meer stof uit het laagpolige wollen kleed als dat ik zelf met de stofzuiger doe. Daarom mag Noenoe af en toe op excursie naar de 1e verdieping om de vloerbedekking op de overloop en mijn kantoor (met synthetische vloerkleed onder het bureau) onder handen te nemen.
Het was niet zo'n hele dure robot. Hij gaat kriskras door de ruimte dus doet er wat langer over en ik moet zelf het bakje leeggooien in de prullenbak, maar dat maakt niet uit. Ik ga wat anders doen en intussen maakt Noenoe de vloer schoon. We hebben geen huisdieren, dus dat ik een domme robot heb, maakt ook niet uit.
Hiervoor had ik een paar jaar een Dirtdevil robot van een veiling van 30 euro, om het fenomeen stofzuigrobot uit te proberen. Toen die kapot ging moest er meteen een nieuwe komen