Maar ik kan er maar niet achter komen hoe het heet.... en dan bedoel ik het zwarte metalen beslag dat op het tafeltje zit... wie kan mij verder helpen?! En dan het liefst ook nog met een winkel/webshop die ze verkoopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Oké ik wil aan mijn wand een gigantische, of toch vrij grote schedel hangen. Je kent het wel, zo een gewei...
Ben er nog niet helemaal uit of ik het in een stalen asymetrische vorm wil of echt de schedel schedel.
Maar... wie kan me helpen op welke zoekopdrachten ik best kan zoeken? Gebruik nu head skull wanddecoratie, maar daarmee krijg ik niet precies wat ik zoek.
Janine1990 schreef:_mexx_lady_ schreef:Oké ik wil aan mijn wand een gigantische, of toch vrij grote schedel hangen. Je kent het wel, zo een gewei...
Ben er nog niet helemaal uit of ik het in een stalen asymetrische vorm wil of echt de schedel schedel.
Maar... wie kan me helpen op welke zoekopdrachten ik best kan zoeken? Gebruik nu head skull wanddecoratie, maar daarmee krijg ik niet precies wat ik zoek.
Asymmetrisch bedoel je niet, je bedoelt geometrisch...
En je kan het beste zoeken op bull skull denk ik... Misschien heeft fabrykdesign iets voor je?
Janine1990 schreef:Oooh ja, klopt Blacky![]()
Wel makkelijker ophangen lijkt me... En er is een kleur bij die wel redelijk voor staal door kan, al is dat meer zo vanaf de foto's... heb ze nog nooit in het echt gezien.
_mexx_lady_ schreef:Oh WoW dat paard! Dank je wel! Ik ga googelen
Janine1990 schreef:Hij is prachtig Blacky!
Heb zelf een stalen mandala aan de muur, maar dat is draadstaal en heel licht. Dus daarvoor hebben we een spijker in de muur geslagen. (speciaal voor betonnen muren heb je staalspijkers ofzo)
Maar dat is natuurlijk met zo'n geometrische vorm geen doen, moet wat vlakker aan de muur natuurlijk.
xPabloBokt schreef:Ik loop echt onwijs tegen opbergruimte aan in ons huis. We hebben twee katten en dus twee grote voertonnen die we eigenlijk nergens meer kwijt kunnen. CV hok is te klein doordat het drukvat en de vloerverwarming in de weg zitten.. en dan hebben we ook nog blikjes natvoer. En in datzelfde CV hok staat onze was droog combinatie en moet ik regelmatig de oven in en uit rijden als ik deze wil gebruiken. Wegens gebrek aan ruimte op het aanrecht staat deze namelijk op een verrijdbaar karretje..
Ik mis soms echt mijn oude appartement, vele malen kleiner maar wel veel praktischer qua opbergruimte. En daar had ik gewoon een vrijstaand fornuis met oven ipv dit gehannes..
En ook hebben we vochtschade in de muren in en rond de slaapkamer ontdekt, waaronder in een van onze vers geschilderde muren. Kan wel huilen.
Zo waardeloos word nieuwbouw dus opgeleverd tegenwoordig.
Janine1990 schreef:Ik zoek een hor die zonder het kozijn te beschadigen op te 'hangen' is in de dag, van 100cm breed...
Edit: En weer weg te halen is dus in de winter...
Edit 2: of een manier om een magnetische hordeurgordijn op te hangen zonder het kozijn te beschadigen...