Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mindful schreef:Hoi iedereen, ik zou mijn kast in olijfgroen willen van Annie sloan.
Heeft er iemand een projectje van deze kleur?
Ik zou online moeten bestellen want hier vind ik niks in de buurt. Van Nederland naar Belgie kost 15 euro verzending. Weet er iemand een goedkopere oplossing?
mindful schreef:Hoi iedereen, ik zou mijn kast in olijfgroen willen van Annie sloan.
Ik zou online moeten bestellen want hier vind ik niks in de buurt. Van Nederland naar Belgie kost 15 euro verzending. Weet er iemand een goedkopere oplossing?
lieveli schreef:Heeft iemand ervaring met lichtjes in een kast plaatsen? Het is een prachtige kast, met veel glas. Er staan bijzondere dingen in, de urn van mijn schoonvader en wat dingen die we geërfd hebben, maar het komt allemaal niet tot z'n recht omdat het in het donker staat.