Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Choiix schreef:mOamm schreef:Oke dan is het het proberen wel waard dus. Mijn vriend heeft het zelf ook gedaan bij zij eigen dus hij mag t proberen straks. Nu me nieuwe sim er in gedaan en reservekopie er opgezet dus kan er al al veel mee via wifi. Alleen telefoonnummer nog maar niet geconfigureerd bij whatsapp, straks werkt t niet meer op me oude telefoon. M'n nummer wordt 10 december overgezet.
Gewoon voor een maandje bij de Primafoon nog even een nanosim halen?
EvaC schreef:Iemand die mij kan helpen? Sinds gisteren is mijn Iphone 5 ineens razendsnel leeg. En dan heb ik het echt over van 100% naar 0 in 2,5 uur tijd. Ook nu weer, hij is sinds vanochtend half 8 van de lader, heeft niets hoeven doen en toch staat ie al op 78%. Ik heb mijn 3G voorlopig maar even uitgezet in de hoop dat m'n batterij op die manier de dag doorkomt.
Ik heb niets nieuws op mijn telefoon aan apps o.i.d. dus ik denk dat het daar niet aan kan liggen.
EvaC schreef:Bij mij was het probleem dat ze constant met elkaar aan het praten waren. Misschien moet je daar eens naar kijken? Ik had op beide apparaten de locatievoorzieningen aanstaan, daardoor wilden ze constant van elkaar weten waar ze waren en of ze dus bij elkaar in de buurt waren.
Cer schreef:EvaC schreef:Bij mij was het probleem dat ze constant met elkaar aan het praten waren. Misschien moet je daar eens naar kijken? Ik had op beide apparaten de locatievoorzieningen aanstaan, daardoor wilden ze constant van elkaar weten waar ze waren en of ze dus bij elkaar in de buurt waren.![]()
![]()
Dit staat er echt grappig