[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 20:20

Een zo goed als nieuwe kan je voor 200 euro krijgen en met een beetje geluk heb je voor wat meer een 4s.
Dus eentje met schade zal je een flink stuk minder voor kunnen vragen/krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:27

Staan tussen de 50 en 200 op internet. Zowel met schade als zo goed als nieuw :)
Dus zou zeggen.. Doe een mooi bod :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:35

*\o/* Check net de reparatiestatus van telefoon: ''Vervangend product verzonden.''

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:58

Choiix schreef:
mOamm schreef:
Oke dan is het het proberen wel waard dus. Mijn vriend heeft het zelf ook gedaan bij zij eigen dus hij mag t proberen straks. Nu me nieuwe sim er in gedaan en reservekopie er opgezet dus kan er al al veel mee via wifi. Alleen telefoonnummer nog maar niet geconfigureerd bij whatsapp, straks werkt t niet meer op me oude telefoon. M'n nummer wordt 10 december overgezet.

Gewoon voor een maandje bij de Primafoon nog even een nanosim halen?

Ging het even vragen bij de Belcompany, maar ze konden mijn oude sim zo knippen. Dus meteen gedaan, kosste helemaal niets! :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:22

M'n iPhone 4 heeft sinds vanmiddag bedacht dat ie geen verbinding meer maakt met wifi.
Bij instellingen staat wel dat ie verbinding heeft, maar bovenin m'n scherm blijft gewoon 3G of dat rondje staan (maar geen wifi tekentje).
Kan wifi ook niet meer uitschakelen en opnieuw aanzetten, zodra ik erop druk loopt de hele telefoon vast.

Uit en weer aan zetten heb ik al geprobeerd en hielp niet helaas...

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? -O-

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:34

je wifi verbinding laten vergeten en opnieuw verbinding maken met dat wifi netwerk (moet je wel het wachtwoord bij de hand hebben)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:38

Morrie schreef:
je wifi verbinding laten vergeten en opnieuw verbinding maken met dat wifi netwerk (moet je wel het wachtwoord bij de hand hebben)

Dat kan niet, zodra ik bij instellingen op wifi druk loopt m'n telefoon vast... :(

Had 't een beetje krom omschreven zie ik, sorry.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 09:32

Als je nog een beetje recent hebt gesynchroniseerd met iTunes, dan staat daar nog een reserve kopie op. Ik zou dan je telefoon terug naar de fabrieks instellingen terug zetten en dan via iTunes een reserve kopie terug plaatsen. Wellicht lost dat het op. Zo niet, dan is het denki k een hardware issue.

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 00:28

Zo blij met me 5s! Nooit meer android!!

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 13:35

Ik als diehard Apple fan kan anders prima werken met Android hoor, zolang het maar 4.0 of hoger is ;)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:15

Ik hoop dat ik hier goed zit.. :o
Iemand die mij in makkelijk te begrijpen taal kan uitleggen wat het verschil is tussen Iphone 4S en 5C is? En wat zijn jullie ervaringen? Ik heb nu een hele oude simonly bij telfort, maar zie dat ik voor hetzelfde geld een 4S of 5C abo bij Hi kan krijgen. Alleen ik heb geen flauw idee waar ik voor moet kiezen.. Ik heb nu een Iphone 3 die het aan het begeven is. :(:)
Ik heb het topic al deels doorgelezen maar ik kom er helaas niet helemaal uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:36

4S is denk niet te vergelijken met de 5c.
Omdat het een hele nieuwe "serie" is.
Exacte verschillen moet je mij ook niet vragen.
5S en 5C vergelijken is al weer heel wat anders.

Ik ben zelf voor de 5C gegaan.
Had hiervoor de 4.
Vind deze veel fijner in de hand liggen, hij is sneller.
En vind dat wat speelsere uiterlijk, in vergelijking met de 5S, wel wat hebben :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 01:20

5c is sneller! Ben van de 4 naar de 5c gegaan twee weken geleden. Helaas net een verkeerde getroffen, heb m'n 5c terug moeten sturen naar Apple. Een nieuwe is onderweg! :)

Met Hi altijd positieve ervaringen gehad.. Eigenlijk ook nooit iets bijzonders gehad, al jaren klant.. Tot ik nu met een twee weken oude kapotte telefoon zat.. Werd ik ineens een stuk minder leuk geholpen.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 10:13

Iemand die mij kan helpen? Sinds gisteren is mijn Iphone 5 ineens razendsnel leeg. En dan heb ik het echt over van 100% naar 0 in 2,5 uur tijd. Ook nu weer, hij is sinds vanochtend half 8 van de lader, heeft niets hoeven doen en toch staat ie al op 78%. Ik heb mijn 3G voorlopig maar even uitgezet in de hoop dat m'n batterij op die manier de dag doorkomt.

Ik heb niets nieuws op mijn telefoon aan apps o.i.d. dus ik denk dat het daar niet aan kan liggen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 10:19

En alle apps staan uit? (twee keer op de home-button duwen, dan kun je zien wat er open staat en alles dicht gooien)
Als er verder niets open staat wat constant aan het rekenen is dan is het misschien een hardware-probleem.. Slechte lader, kapotte batterij.. even langs de apple store.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 10:50

Ja, alle apps staan inderdaad uit. Dan ga ik vanmiddag maar even naar de phonehouse, hier in de buurt hebben we volgens mij geen apple store. Het toestel zit aan een leasecontract dat ik daar heb afgesloten en volgens mij valt ie nog net 2 dagen in de garantie.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 00:56

Wie kan ook zijn/haar e-mails niet meer laden en versturen? Ik kan het niet op mijn iPad of mijn iPhone. Uur geleden nog wel via mijn telefoon, maar dat was via 3G en nu thuis op de WiFi doen ze het geen van beide. Internet is gewoon in orde, ben nu op bokt via mijn iPad.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 01:37

EvaC schreef:
Iemand die mij kan helpen? Sinds gisteren is mijn Iphone 5 ineens razendsnel leeg. En dan heb ik het echt over van 100% naar 0 in 2,5 uur tijd. Ook nu weer, hij is sinds vanochtend half 8 van de lader, heeft niets hoeven doen en toch staat ie al op 78%. Ik heb mijn 3G voorlopig maar even uitgezet in de hoop dat m'n batterij op die manier de dag doorkomt.

Ik heb niets nieuws op mijn telefoon aan apps o.i.d. dus ik denk dat het daar niet aan kan liggen.

Mijn 4 heeft het ook ineens... Moet hem twee keer per dag opladen bij minder intensief gebruik dan een paar dagen terug. Maar ik kreeg gister ook bericht van een nieuwe update... Dus dan mik ik die er maar overheen en hoop ik dat dat helpt.

Mijn ipad loopt steeds vast en gaat dan opnieuw opstarten... Ook zo ergerlijk. Maar ook die heeft de nieuwe update gereed staan, dus dat ga ik morgen ook doen.

Gek dat ze allebei problemen hebben terwijl er de afgelopen dagen niets is veranderd... Ja, ik was met de iPhone kn Arnhem, de ipad was thuis in zwolle. Misschien misten ze elkaar:p

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 09:58

Bij mij was het probleem dat ze constant met elkaar aan het praten waren. Misschien moet je daar eens naar kijken? Ik had op beide apparaten de locatievoorzieningen aanstaan, daardoor wilden ze constant van elkaar weten waar ze waren en of ze dus bij elkaar in de buurt waren. Nu ik dat uit heb staan is het verbruik van de batterij op mijn iphone wel wat beter. Hoewel het niet vergelijkbaar is met die van mijn vriend, die komt met een batterij met meer dan 60% thuis nadat hij de hele dag heeft lopen bellen en internetten. Dan heeft de mijne op z'n top misschien 25%.

De Ipad Air heb ik sinds afgelopen vrijdag nieuw, die kwam uit de doos met 95% batterij en die is in een week tijd gezakt naar 69%. Misschien is het voor jou toch een goed idee om er mee naar een winkel of Apple Store te gaan? Een Apple die vastloopt is voor mij echt nieuw.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 10:45

EvaC schreef:
Bij mij was het probleem dat ze constant met elkaar aan het praten waren. Misschien moet je daar eens naar kijken? Ik had op beide apparaten de locatievoorzieningen aanstaan, daardoor wilden ze constant van elkaar weten waar ze waren en of ze dus bij elkaar in de buurt waren.

:') :')
Dit staat er echt grappig :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 10:45

Ik heb ook niets veranderd aan mijn iPhone en die is ook supersnel leeg.
Ook geen iPad om mee te praten oid.

Verder crashen heel veel apps regelmatig, dus ik denk dat ik toch maar eens ga veranderen naar ios7.
Heb er nu nog steeds ios6 op staan :=

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 15:10

Cer schreef:
EvaC schreef:
Bij mij was het probleem dat ze constant met elkaar aan het praten waren. Misschien moet je daar eens naar kijken? Ik had op beide apparaten de locatievoorzieningen aanstaan, daardoor wilden ze constant van elkaar weten waar ze waren en of ze dus bij elkaar in de buurt waren.

:') :')
Dit staat er echt grappig :D

Net een achterdochtig stel oude mensjes :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 15:12

Ik heb IOS7, maar mijn apps crashen ook steeds. Na de update was dat eerst niet, maar nu dus ineens wel. Misschien heeft mijn Iphone ook een hekel aan de winter ofzo? Hebben ze een griepje te pakken ;) .
Vandaag gaat het goed, 85%. Minder dan vroeger, maar veel meer dan de afgelopen dagen... Ipad staat na een uur college op 65%, dus die is nog niet helemaal over zijn herfst-griepje heen denk ik...

Ik zal de locatievoorzieningen van de ipad eens uitzetten, kijken of dat scheelt. Maar de afgelopen dagen heeft mijn ipad uitgestaan, en was mijn iphone wel snel leeg. Proberen te ook contact te maken als er eentje uitstaat?
Ik heb ze verder niet gekoppeld, omdat ik dat mega irritant vind, en de ipad heeft nog nooit aan mijn laptop/itunes gezeten. Dus dat zou betekenen dat ze zelf hebben uitgevonden dat ze huisgenootjes zijn en daarom contact willen houden?

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:17

Hmm, ik heb alleen op beide hetzelfde Apple id gebruikt, iPad is hier ook nog niet aan iTunes geweest. Dan zouden die van mij ook niet van elkaars bestaan af moeten weten.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:24

EvaC schreef:
Hmm, ik heb alleen op beide hetzelfde Apple id gebruikt, iPad is hier ook nog niet aan iTunes geweest. Dan zouden die van mij ook niet van elkaars bestaan af moeten weten.

Jawel hoor door je Apple id!