Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amira_ schreef:Ik zou zelf dan ook niet zo snel voor een samsung kiezen omdat je dan waarschijnlijk toch weer dezelfde klachten krijgt.
LynnDenise schreef:Waar zouden jullie momenteel voor kiezen?
Een 1 jarig contract met mobiel en bijbetalen of een 2 jarig contract met mobiel en zonder bijbetalen?
Ik heb mijn huidige telefoon via een goedkope site, maar dit was een ouder model en ik zat er 2 jaar aan vast. Ben hem al een tijdje helemaal beu, hij is traag, hij start vaak opnieuw op, belt af en toe zomaar iemand, maar zal ik dit euvel minder snel hebben als ik nu voor een nieuwer toestel ga? Ben even nieuwsgierig naar meningen en ervaringen
LynnDenise schreef:Samsung galaxy s plus heb ik momenteel.
Nexus.5 heb ik nog helemaal niet naar gekeken, die neem ik ook maar eens mee in mijn beslissing
Skessa_ schreef:Heb jij aandelen in Nexus ofzo?![]()
Lidewijke schreef:Ik twijfel nog een beetje tussen de Nexus 5 of een goedkopere telefoon (neig nu naar Sony Xperia L).. Vraag is ook een beetje hoe lang zo'n ding meegaat..
Ergens wil ik wel graag meer betalen voor een echt goede telefoon, maar aangezien het mijn 1e smartphone wordt, heb ik eigenlijk nog geen idee hoeveel gebruik ik ga maken van al die extra functies..
Ik weet het echt niet