Danku! Vind het superleuk maar wel spannend.. Weet iemand trouwens hoe het zit met belastingen/andere kosten? We mogen zelf een beetje onze opleverdatum bepalen, mijn vriend en ik hebben de laatste week van het jaar vrij.. Dus eventueel zouden we het rond kerst kunnen doen, maar is dit ongunstiger met belastingen?
Suuszels als je slim bent zorg je dat je het dit jaar nog op je naam hebt, dan kan je het direct volgend jaar aangeven bij de belasting en krijg je dus wat extra geld.
Avaluna we hebben enkel het hoog nodige uit onze woning, over 2 a 3 weken gaan we hem helemaal leeg trekken. Dus opzich is het niet zo heel snel hoor, de officiele overdracht is 15 december pas.
Suuszels leuk huisje! Gelijk heb je hoor dat je geen funda link plaatst, vind het sowieso wat om met je adres open en bloot op internet te staan. iedereen kan het zien.
Moniqeu heb je een pb gedaan, niet iets om openbaar op internet te zetten.
NoGo
Geplaatst: 05-11-10 17:09
Nou wij hebben vandaag de laatste onderhandelingen gedaan, verkoper is redelijk wat in prijs gezakt maar komt WEER met een eis en dat is dat ze de overdrachtsbelasting van 6% willen. Nu hebben we aangegeven dat wij akkoord gaan maar wel voor ons laatste bod. Zoals het er nu naar uitziet gaan we het huis mislopen op €5000,- moedeloos word ik ervan en weer zitten duimendraaien hierzo
NoGo
Geplaatst: 05-11-10 17:42
Jaja dan besluit je je client te halen en wel niet wel niet wel niet en dan toch je telefoon maar wel mee te nemen. En jahoor vlak voor het gebouw word ik gebeld nog denkend sh*t die telefoon moet op stil voordat de cliente zometeen boos word. Neem je toch nog even snel op gewoon de makelaar ONS BOD IS GEACCEPTEERD EN WE HEBBEN HET HUIS!!!!!
Nogo wat super, gefeliciteerd!!! Wie had dat ooit mogen dromen na het wisselende gedoe van de makelaar! Echt hel mooi.
NoGo
Geplaatst: 05-11-10 18:04
Ja echt wel en ik zou ook zeker nooit meer als leek zijnde zelf de onderhandelingen ingaan wat een mega stres ben geloof ik 10 kilo kwijt en verder nu alleen maar zo verschrikkelijk blij heb gewoon staan janken als een klein kind *bam* in 1 x alle stres weg
Ik heb vandaag de koopakte getekend. Paps is er helemaal voor naar Groningen gereden (ik was daar al ivm studie) en dat was toch wel fijn. Om zo in je eentje (als 23-jarige ) een koopakte te tekenen.. nah. Het is toch een beetje een bijzonder moment.
20 december passeert de akte, dan trekken we ook de champagne open.
Maar joh wat voelt dat goed, om je krabbel onder zo'n koopakte te kunnen zetten. MIJN huis!
Het appartement van m'n vriend staat nu zo'n twee maanden te koop. Ik heb toch besloten over een paar maanden bij hem in te trekken, totdat het is verkocht. Hopelijk gebeurd dat binnen nu en een half jaar, het aanbod in Hilversum is op dit moment binnen ons budget echt heel erg leuk! Al een hoop huizen op Funda gezien waar ik ons al helemaal zie zitten. Pfff, nog even geduld hebben....
Gaaf he Berdien! Ik moet die champagne nog steeds open trekken, maar zelfs na de officiele overdracht is het besef er nog niet helemaal.
Alhoewel... net 2 boekenkasten en garderobekast overgezet, alles is nu af binnen... Ik zie t ineens allemaal voor me en ben echt helemaal verliefd Wauw Het is van mij en nog leuker dan ik dacht
Jullie allemaal verhuizen en wij moet nog zo lang wachten maarja dan hebben we iets om naar uit te kijken. Nee ik zet ook het huis niet op internet hoor... en het is nog niet eens ons huis.. hahahaha.
gaat goed hier of niet? pffffik stroom over, men wat wordt ik nu geconfronteerd met wat een sléchte huisvrouw ik ben. jezus wat een zooi is het op sommige plaatsen wat een werk om alles netjes te krijgen zeg! Godzijdank heb ik een efficiente moeder
ons toekomstige huis komt ook niet op internet, althans niet met adres en toebehoren. buitenfoto's zouden nisk uitmaken doordat het huis erg afgelegen is zal iemand het niet gauw herkennen. De bedenktijd van de kopers is verlopen gelukkig!!! nu wachten tot 23 november dan hebben wij hun bankgarantie binnen en komt er ook verkocht op het huis te staan al kan het me echt geen ruk meer schelen. Morgen werken en daarna even met mijn bodyguard langs huis wat spullen eruit halen.
Ons eigen huis staat nog gewoon te koop, maar we zitten op dit moment in Spanje in ons nieuwe huis. Het gaat hier als een speer. Airconditioning, verwarming, televisie, internet, allemaal aangelegd de laatste dagen. De meubels zijn er, de bedden zijn gebracht en wij zijn druk met schoonmaken en dozen uitpakken.
Tussendoor proberen we nog wat te genieten van de Spaanse zon op ons eigen terras, we hebben twee tuinsets meegenomen, dus kunnen lekker buiten zitten. Het is hier nog zo'n 23 graden overdag met volop zon.
Vanmorgen lekker verse sinasappeltjes en mandarijnen gehaald op de markt hier en de eerste sinasappel van mijn eigen boom geplukt
Morgen wordt de keuken afgewerkt en gaan we kasten kopen voor de badkamers.