Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Maar geldt die 190 euro terug dan echt voor iedereen of alleen de gene met nieuwe tarieven?
Wij hebben nog vast contract tot januari, betalen maar 125 p.m en krijgen tot nu toe al 500 terug op de jaarafrekening.
Edit: ik zou dus persoonlijk die 190 euro dan helemaal niet willen hebben.
Suzanne F. schreef:Maar ik betaal nog niet eens 190 euro per maand? Krijg ik dat dan toch in november en december? Dat zou raar zijn toch?
secricible schreef:Ja voor jou is het oprecht sinterklaas dit jaar. 2x energietoeslag en de compensatie en allemaal nog obv een goedkoop contract. 3k is een hoop geld.
En begin niet weer over "compensatie voor andere gestegen kosten", want die zijn voor iedereen gestegen.
Relaxed schreef:secricible schreef:Ja voor jou is het oprecht sinterklaas dit jaar. 2x energietoeslag en de compensatie en allemaal nog obv een goedkoop contract. 3k is een hoop geld.
En begin niet weer over "compensatie voor andere gestegen kosten", want die zijn voor iedereen gestegen.
Echt van de zotte dat dat kan..
Relaxed schreef:secricible schreef:Ja voor jou is het oprecht sinterklaas dit jaar. 2x energietoeslag en de compensatie en allemaal nog obv een goedkoop contract. 3k is een hoop geld.
Echt van de zotte dat dat kan..
secricible schreef:ClaudiaHS schreef:Maar geldt die 190 euro terug dan echt voor iedereen of alleen de gene met nieuwe tarieven?
Wij hebben nog vast contract tot januari, betalen maar 125 p.m en krijgen tot nu toe al 500 terug op de jaarafrekening.
Edit: ik zou dus persoonlijk die 190 euro dan helemaal niet willen hebben.
Ik heb idd een beetje hetzelfde. Betaal wel fors meer dan jij maar ongeveer de bedragen van het prijsplafond en voel me wat bezwaard.
Ik denk dat ik ga kijken om het geld deels te gebruiken voor een mooi (kerst)cadeau voor een minima.
secricible schreef:Ja voor jou is het oprecht sinterklaas dit jaar. 2x energietoeslag en de compensatie en allemaal nog obv een goedkoop contract. 3k is een hoop geld
mvdende schreef:secricible schreef:Ja voor jou is het oprecht sinterklaas dit jaar. 2x energietoeslag en de compensatie en allemaal nog obv een goedkoop contract. 3k is een hoop geld
De energietoeslag is €1300 en nu dus 2x €190. Is echt nog geen €3000 hoor!
En bepaalde toeslagen zoals de gehandicapte toeslag krijg je elk jaar automatisch. En dat is niet voor niets.....en trouwens alle "gehandicapten" krijgen deze toeslag automatisch!
Die laatste €500 van de energietoeslag moet ik trouwens nog krijgen.
En ja, dit gaat netjes gespaard worden voor volgend jaar, want juist als je van een laag tarief af komt, is de klap des te groter!
Want als je verbruikt wat nu het plafond gaat worden, dan zit je op €245 per maand. Betaal nu €95 en krijg altijd wat terug, dus dan ga ik 2,5x zoveel moeten betalen!