Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Maar wat is dan wel een goeie vloer? Want ik heb in de hal en keuken dus PVC, en ja er zitten krassen op, maar de vloer heeft ook een hete pan, andere vallende dingen en een waterschade overleeft.
In de woonkamer ligt vinyl (ook zo superdegelijk), nog geen idee of daar krassen op komen, maar er zit wel al een vlek in die er niet uitgaat (met de superdikke makkelijk schoon te maken toplaag).. En gewoon laminaat is t ook niet helemaal....
Vloerbedekking had ik, maar daar word je ook niet blij van, hoewel het wel dempt als een malle! (ik moest echt wennen dat mn flat zo'n klankkast was toen het eruit was)
Oh, ik had de staaltjes van Annie Sloan verf besteld.. ik was niet heel veel van plan maar ik ga denk een heleboel verven#geinspireerd
Heeft er iemand ervaring met het opschuren van een geverfde gestuukte wand? De schilder/stucker heeft m niet netjes afgeleverd vind ik,en nu ik toch een ander kleurtje wil.... kan je dit gewoon schuren om de oneffenheden eraf te krijgen?
DrFurioux schreef:Zo, onze verhuizing zit er ook (bijna helemaal) op. Maandag kregen we de sleutel van ons mooie appartement, en we zijn direct begonnen met afplakken, verven en kleine klusjes als elektra, gaten vullen en dingen opmeten.
Op een gegeven moment waren er 7 mensen tegelijk bezig met allerlei klusjes.
Woonkamer plus keuken geverfd, slaap kamer geverfd, en 1 muur in de 2e slaapkamer (ik was er uiteindelijk wel klaar mee, dus ben gestopt).
De gang, badkamer en wc laten we hetzelfde. Hoeft niks aan te gebeuren.
9 uur in de ochtend begonnen, en half 12 in de avond pas naar bed.
Dinsdag een grote bus gehuurd om al ons interieur te verhuizen. 9 uur begonnen, half 2 snachts in bed.. Wat een lange dagen. Maar het was het waard!
De schouw die we 2ehands op de kop getikt hebben was bruin, maar ik vind zelf dat we hem mooi hebben opgeknapt:)
Onze woonkamer voor:
[ [url=m/Sp8J6I.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na:
[ [url=m/l0SyEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze slaapkamer voor:
[ [url=m/FX0bNl.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na:
[ [url=m/A3LAXM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H7ZCvY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aardige verbetering al zeg ik het zelf
karijn schreef:Cardy, heb je zelf iets in gedachten?
Bij de Gamma hebben ze nu een gave lamp. Ik zal even zoeken.
https://www.gamma.nl/assortiment/plafon ... b021529272
Deze vind ik zelf ook wel mooi
ClaudiaHS schreef:DrFurioux schreef:Zo, onze verhuizing zit er ook (bijna helemaal) op. Maandag kregen we de sleutel van ons mooie appartement, en we zijn direct begonnen met afplakken, verven en kleine klusjes als elektra, gaten vullen en dingen opmeten.
Op een gegeven moment waren er 7 mensen tegelijk bezig met allerlei klusjes.
Woonkamer plus keuken geverfd, slaap kamer geverfd, en 1 muur in de 2e slaapkamer (ik was er uiteindelijk wel klaar mee, dus ben gestopt).
De gang, badkamer en wc laten we hetzelfde. Hoeft niks aan te gebeuren.
9 uur in de ochtend begonnen, en half 12 in de avond pas naar bed.
Dinsdag een grote bus gehuurd om al ons interieur te verhuizen. 9 uur begonnen, half 2 snachts in bed.. Wat een lange dagen. Maar het was het waard!
De schouw die we 2ehands op de kop getikt hebben was bruin, maar ik vind zelf dat we hem mooi hebben opgeknapt:)
Onze woonkamer voor:
[ [url=m/Sp8J6I.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na:
[ [url=m/l0SyEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze slaapkamer voor:
[ [url=m/FX0bNl.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na:
[ [url=m/A3LAXM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H7ZCvY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aardige verbetering al zeg ik het zelf
Ben nog steeds benieuwd naar de kleur bruin op de onderste foto