Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Op zich valt het nog mee. Ja het oude inrichting van binnen maar bewoonbaar en nog best ok. Wat is er mis met de binnendeuren eigenlijk? Zien er op de foto nog goed uit en zijn mooie paneeldeuren. De plafonds beneden is zachtboard zo te zien, daklijn lijkt ok alleen niet geisoleerd. Overdwars scheur boven? Is idd wel een zorgenkind. Hoogteverschillletje in de vloer voor de keuken zou ik zelf niets aan doen eigenlijk. Ook wegbreken van muur daar is geen must maar een wens.
Electra en staat van kozijnen kan je zo op foto niet zien, daar kan ik niks zinnigs over zeggen. Wel rekening houden met eventueel aanwezig asbest in dakbeschotm schoorsteen, eventueel schimmel oid in draagbalken en vloeren. En er lijkt een lekkage te zijn geweest, zie nare vochtvlekken op de muur zitten. Juist de trap naar buiten achter zou voor mij een struikelblok zijn, dat zit wat vreemd in elkaar,
Zit er bedrijfsbestemming op de woning? Zo ja dat zou de prijs kunnen verklaren. Ja het is een stevige vraagprijs maar gezien de regio en de ruimte die je krijgt is beneden de 300000 wel veel te laag
karuna schreef:Ja dat zijn dingen die je niet ziet op foto. Dan nog helaas gezien de grondprijzen in de regio daar is onder de 300000 eigenlijk te laag, wat je koopt is grond en bouwvergunning voor huis en loods. Al zou ik het er als het zo slecht is niet voor over hebben.
waxmeltsenzo schreef:Wij hebben veel gezien inmiddels tussen de 400000 en 550000 maar zo slecht als in Benthuizen nog niet tegengekomen je kunt hier voor dat bedrag wel iets goeds kopen vaak is het net niet wat we zoeken. Maar dit object klopt gewoon niet
MarjanB schreef:waxmeltsenzo schreef:Wij hebben veel gezien inmiddels tussen de 400000 en 550000 maar zo slecht als in Benthuizen nog niet tegengekomen je kunt hier voor dat bedrag wel iets goeds kopen vaak is het net niet wat we zoeken. Maar dit object klopt gewoon niet
Hebben jullie ook echt geboden op het huis in Benthuizen? Want soms is het wel de moeite waard om gewoon een bod te doen ook al zegt makelaar dat het geen zin heeft. Dit staat leeg en er zal vast een familie achter zitten die geld willen. Soms heeft dat tot gevolg dat de 1 wel wil verkopen en de ander niet waardoor er toch een gaatje ontstaat.
Cardy schreef:Even vraagje hier... Hoe doen jullie het qua financiering nu je maar 101% kan laten financieren? Betekent dat je een hoop eigen geld moet inbrengen als je ook nog eens een (flinke) verbouwing wil doen of niet?
Vraag is niet voor mij persoonlijk, maar vroeg het mij af door die woning "van" waxmeltsenzo.
vonneke schreef:Cardy schreef:Even vraagje hier... Hoe doen jullie het qua financiering nu je maar 101% kan laten financieren? Betekent dat je een hoop eigen geld moet inbrengen als je ook nog eens een (flinke) verbouwing wil doen of niet?
Vraag is niet voor mij persoonlijk, maar vroeg het mij af door die woning "van" waxmeltsenzo.
Een bouwdepot
Charaz schreef:Of overwaarde van verkoop vorige woning om te verbouwen gebruiken, maar dan moet je niet van tevoren gehuurd hebben.