Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Plien91 schreef:Wij krijgen geen folders. Bij mijn ouders komen ze standaard pas op dinsdag
Wel snotverdikkie mijn perziken zijn bijna allemaal geheel beschimmeld. Had ze vrijdag pas gekocht! Heb er welgeteld 2 van gegeten, nu 2 mee naar het werk en de rest heb ik in de afvalbak gedeponeerd. Zonde...
.
wat heb jij voor leuks gepland?
! Als ik m'n voorraadje beetje ga leeg eten en verder niet te uitgebreid kan ik denk ik ipv geplande 35,- best voor 15,- klaar zijn dus kan t overige daar ook mooi bij
Verder zie ik het wel, maar ik ga in elk geval niet voor langere tijd weg, daar heb ik het geld op dit moment niet voor. Over een half jaar hopelijk weer, als ik afgestudeerd ben.
Ik eet trouwens nooit bloemkool, ik moest aan een iets grotre brocolli denken aan formaat. Eet zelf namelijk als ik los groente heb ook minimaal 200gr. 
Was wel heel lekker trouwens en eigenlijk best budget. 
(Boodschappen doen op een lege maag is geen goed idee
)
Volgens mij wordt dat afkicken voor mij. Tegenwoordig kijk ik 's maandags al weer uit naar het einde van de week wanneer ik de aanbiedingen weer door kan nemen om mijn boodschappenlijstje vast te stellen.