Zo'n ding gekocht waarmee ik m'n nano simkaart kan gebruiken in m'n iPhone 4.. Is m'n iPhone 4 met geen mogelijkheid meer open te krijgen.

Nu komt vriendin vanavond een Blackberry brengen zodat ik iig nog kan appen enzo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mOamm schreef:Oke dan is het het proberen wel waard dus. Mijn vriend heeft het zelf ook gedaan bij zij eigen dus hij mag t proberen straks. Nu me nieuwe sim er in gedaan en reservekopie er opgezet dus kan er al al veel mee via wifi. Alleen telefoonnummer nog maar niet geconfigureerd bij whatsapp, straks werkt t niet meer op me oude telefoon. M'n nummer wordt 10 december overgezet.
rOcky_lofz schreef:Sorry dat ik zo kom binnen vallen..
Ik heb sinds gisteren problemen met mij Iphone 4S
Hij laad niet meer op, Een voorkomend probleem wat ik via Google heb gelezen.
Ik heb meerdere malen de Iphone laten resetten, wat niet mag baten. Hij heeft de hele nacht aan de lader gelegen, en toch blijft hij leeg.
De DFU geeft een foutcode aan (4005). Dat wilt dus ook niet lukken.
Ik heb geprobeerd via Google naar andere dingen te zoeken om hem te laten resetten of te kijken zodat hij alsnog weer oplaad. Maar ik kom er voor geen mogelijkheid uit. Via Bokt heb ik ook gezocht en wordt aangegeven DFU te proberen, maar dit heb ik meerdere malen geprobeerd..
Wat kan ik nog doen ? Of is het nu uitzoeken om hem evt ergens te laten repareren ? Hij valt niet onder garantie, en zal hem dus dan volledig moeten vergoeden..
Wie kan mij helpen ?
eilleen333 schreef:Ik zal eens bij kennissen gaan informeren of iemand een iphone over heeft. dan kan mijn moeder hem een tijdje gebruiken (een oud toestel is dan goed genoeg) om te kijken of het hebben van een smartphone echt meerwaarde heeft voor haar. Ze is veel thuis en daar heeft ze toch haar laptop. Chatten met ons doet ze via facebook en dat gaat ook goed.
Voor zoveel geld wil ik weten of het wel zin heeft...
maroescha schreef:eilleen333 schreef:Ik zal eens bij kennissen gaan informeren of iemand een iphone over heeft. dan kan mijn moeder hem een tijdje gebruiken (een oud toestel is dan goed genoeg) om te kijken of het hebben van een smartphone echt meerwaarde heeft voor haar. Ze is veel thuis en daar heeft ze toch haar laptop. Chatten met ons doet ze via facebook en dat gaat ook goed.
Voor zoveel geld wil ik weten of het wel zin heeft...
Ik weet niet welke omgeving je woont en of je er 1 zou willen kopen. Maar ik krijg binnenkort m'n nieuwe dus verkoop m'n 4