Fun-da deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 10:16

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 10:19

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 10:20

oh plaatst ie niet de foto van de wc?
Even kijken of ik het verkeerd gedaan heb :)

Edit: ja de wc. Nou ja kotsen, er is geen 'misselijk' smiley, maar ik zou dit niet zo op funda zetten... Dan maar geen foto :D
Of moet je dat juist wel doen? Zodat men weet dat de wc niet meer schoon te krijgen is?
Laatst bijgewerkt door Cer op 09-04-24 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lorette_

Re: Fun-da deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 10:21

Ik zag wel een erg smerige toiletpot.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 10:29

Cer schreef:

Edit: ja de wc. Nou ja kotsen, er is geen 'misselijk' smiley, maar ik zou dit niet zo op funda zetten... Dan maar geen foto :D
Of moet je dat juist wel doen? Zodat men weet dat de wc niet meer schoon te krijgen is?

Ow, wow, die zag ik idd over het hoofd! Ik keek alle foto,s en dacht: ik zie niets goors? Maar dit is wel ranzig ja..

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 10:39

ik vind het sowieso heel veel geld voor een simpel appartement daar, vier ton! En dat toilet, schoonmaken is niet de eerste prioriteit als je dat zo ziet :\

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 10:45

Oppervlakte, daar betaal je overal voor denk?
Vooral in de buurt van de 'grote' stad...
Het is de goedkoopste, met die oppervlakte (tussen 100 en 125 m2)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 10:56

Cer schreef:

Maar persoonlijk zou ik ook geen BH's zo in het zicht hangen en alle losse dingen in de keuken even wegzetten :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 10:58

ja ik wilde daar wat van zeggen maar toen dacht ik 'zal je zien dat iemand dan komt met "bh's horen bij het leven, waarom zou je die moeten verstoppen bla bla" :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 11:05

BH's horen idd niet op de verkoopfoto's van je huis... en gore wc's ook niet.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 11:07

Pfoe jemig, dat je dat niet ziet wanneer je foto's maakt :\

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 11:23

Cer schreef:
Ik plaats hier nooit wat, maar ik browse wel veel funda (en lees hier mee :D )
Bij deze ging ik even zo van :r bijna

https://www.funda.nl/koop/voorburg/appa ... 7/#foto-10

Oooh ja.
Er woont wel een vrouw. Niet dat dat alles zegt maar die toilet is wel echt een typische vrijgezelle man toilet

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 13:09

Cer schreef:
Ik plaats hier nooit wat, maar ik browse wel veel funda (en lees hier mee :D )
Bij deze ging ik even zo van :r bijna

https://www.funda.nl/koop/voorburg/appa ... 7/#foto-10

Gatverdamme. Het eerste dat ik zou vervangen is die pot. Als dat nog te betalen is met deze vraagprijs voor zo'n oud flatje -O-

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 15:31

Ibbel schreef:
Doodzonde dat daar ooit die puist met de keuken tegenaan is geplakt. Keuken zal oorspronkelijk wel in 1 van die twee 'verblijfsruimtes' rechts gezeten hebben.

Zou dat niet in het souterrain hebben gezeten?

Anyway, weer iemand die eigenlijk liever schrijver was geworden:

"Cultuurhistorisch erfgoed bezitten is dus méér dan een oppas of een passant zijn; het is de plek van dat erfgoed bestendigen voor de toekomst en er tegelijkertijd een persoonlijke laag aan toevoegen. Dat vereist zelfvertrouwen, ondernemerschap en visie. Die synergie, dat moet ook het belangrijkste motief zijn voor de nieuwe eigenaar; die persoon is, als het ware, kapitein op het schip en zorgt ervoor dat de rest van de reis zo voorspoedig mogelijk verloopt. Het vraagt een gevoel van verantwoordelijkheid en liefde voor Neerlands schone stenen, en de middelen om te kunnen plotten voor de toekomst."

Met 'de middelen om te kunnen plotten' als synoniem voor heeeel veel geld, vermoed ik zo.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 15:48

MarjanB schreef:
Deze is gaaf! https://www.funda.nl/88756053 Mix van al gemoderniseerd maar ook wel echt sfeer. Jammer dat t in Friesland is en vooral dat ik het geld niet heb :+

Très chique. Keuken past er niet bij idd, maar wel fijne keuken. Teveel oranje naar mijn zin, maar dat kun je veranderen :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 16:16

Volgens deze makelaar is de tuin een groen paradijs :+ https://www.funda.nl/koop/nijmegen/huis ... traat-146/

Citaat:
In deze 2-1 kapwoning geniet je van de luxe van ruimte, zowel binnen als buiten. De diepe tuin is een groen paradijs, perfect voor zomerse barbecues of om simpelweg te ontspannen terwijl de kinderen spelen.
Een plek waar kinderlach vermengt met de rust van een diepe tuin, en waar elke kamer een verhaal van warmte en comfort fluistert. Ben je klaar om verliefd te worden?

Ja joh, groen van de tegelaanslag en die twee plantjes die er staan.
En leuk om kleine kinderen in het zwembad te zien vallen? :+

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 16:29

Cayenne schreef:
Volgens deze makelaar is de tuin een groen paradijs :+ https://www.funda.nl/koop/nijmegen/huis ... traat-146/

Citaat:
In deze 2-1 kapwoning geniet je van de luxe van ruimte, zowel binnen als buiten. De diepe tuin is een groen paradijs, perfect voor zomerse barbecues of om simpelweg te ontspannen terwijl de kinderen spelen.
Een plek waar kinderlach vermengt met de rust van een diepe tuin, en waar elke kamer een verhaal van warmte en comfort fluistert. Ben je klaar om verliefd te worden?

Ja joh, groen van de tegelaanslag en die twee plantjes die er staan.
En leuk om kleine kinderen in het zwembad te zien vallen? :+

Grote barbecue in het groene zwembad?

Ik vraag me af bij dit huis hoe slecht de oude keuken was als je die als eerste vervangt.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 16:30

Die keuken ziet eruit alsof de deksel van de mixer er af is gevlogen toen je pasta saus ging klaarmaken

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 16:35

Wat grappig, de keuken is super modern, maar de badkamer...... niet :+

Verder is het huis wel leuk, maar ik zou hooguit het zwembad als een groen paradijs beschrijven :D

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 16:39

Avalanche schreef:
Wat grappig, de keuken is super modern, maar de badkamer...... niet :+

Verder is het huis wel leuk, maar ik zou hooguit het zwembad als een groen paradijs beschrijven :D

Ja.. voor insecten ja.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 16:41

Je moet de mug ook zijn paradijs gunnen :j

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 16:46

DP _O- ik denk idd dat je daar niet heel blij wordt van alle muggen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 17:30

Shadow0 schreef:

"Cultuurhistorisch erfgoed bezitten is dus méér dan een oppas of een passant zijn; het is de plek van dat erfgoed bestendigen voor de toekomst en er tegelijkertijd een persoonlijke laag aan toevoegen. Dat vereist zelfvertrouwen, ondernemerschap en visie. Die synergie, dat moet ook het belangrijkste motief zijn voor de nieuwe eigenaar; die persoon is, als het ware, kapitein op het schip en zorgt ervoor dat de rest van de reis zo voorspoedig mogelijk verloopt. Het vraagt een gevoel van verantwoordelijkheid en liefde voor Neerlands schone stenen, en de middelen om te kunnen plotten voor de toekomst."

Met 'de middelen om te kunnen plotten' als synoniem voor heeeel veel geld, vermoed ik zo.

Klinkt als een ChatGPT tekst.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 18:10

Shadow0 schreef:

Ik ben echt allergisch aan dit soort gedrochten van teksten. Hoop echt oprecht dat het ChatGTP of een andere AI is. Van een robot verwacht ik niet meer, een menselijke tekstschrijver mag zich in een hoekje gaan zitten schamen.

Sorry voor de tirade.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 18:39

Het doet me denken aan een zinnetje uit het liedje "Piano man" van Billy Joel :)) :

"Paul is a real estate novelist, who never had time for a wife"

:D