Het nieuwe stukje pad loopt een stukje rond mee met de roundpen en vanaf daar recht naar achteren.
Het kleine paadje door de groene blob rechtsboven ga ik binnenkort nog plaatsen. Maar dat is een klein sluipdoor paadje van een meter of 4 ~ 5.

En onderin rechts is dan waar de tweede schuilstal ooit nog gaat komen (er staat al een extreem vervallen schuurtje iets, die blijft staan tot ik het een keer ga oppakken). En links daarvan willen we een terrasje maken voor onszelf langs de bosrand die te bereiken is via de nieuw aangeplante bomensingel in het midden.
En de foto's van het echie. Het stukje vanaf de track langs de roundpen. Met rechts het laatste stukje haagbeukhaag (die nog niet weer denderend groen wil worden) en een Linde boom (groeien niet zo hard). En rechts een Es.

En vanaf ongeveer halverwege de roundpen dus recht naar achteren.

Voor de winter wil ik dat kleine sluipdoor paadje nog maken en plan is om die uit te diepen zodat het dubbeldoel heeft als kleine wadi. Er is nog een andere plek waar ik een kleine wadi wil graven. En alle palen die nog over zijn ga ik nog plantgoed mee afzetten zodat ik niet elke keer met prikpaaltjes in de weer hoef als ze op een weilandje mogen.
Deze winter komen er dan nog een aantal hagen bij (o.a. aan beide zijden langs de bomensingel) en ga wat van de huidige hagen weer aanvallen waar planten het niet gehaald hebben. En dan staat zowaar het grootste deel van de beoogde structuur....
(Niet dat er niet nog genoeg wensen en ideeën zijn