Gelukkig kan ik een vriezer krijgen van iemand dus dat kom dan ook weer mooi uit.
Kan ik mooi binnenkort een bak yoghurt aardbeien ijs maken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan ik mooi binnenkort een bak yoghurt aardbeien ijs maken.
In het begin vond ik het erg moeilijk, maar ik krijg er steeds meer lol in. Naar mijn idee kan het niet veel goedkoper. Tenzij je elke dag pannenkoeken eet natuurlijk, maar gezond eten vind ik wel het belangrijkste. Zodra ik het idee heb dat dat in het geding komt geef ik liever wat meer uit. Vooral het voorbeeldmenu en de uitgebreide boodschappenlijst waar ik in kan strepen vind ik erg handig. Ik ben benieuwd wat voor hulpmiddelen jullie gebruiken.
Mijn voorbeeldmenu:
)
wat knap zeg.
Alwiene schreef:C_arola schreef:Ik zag net op scoupy dat er een Lenor aanbieding is, misschien is hier ook iemand geïnteresseerd.
Klopt, de geurparels, ik was er blij mee in ieder geval.
Edit: Vanaf maandag trouwens weer 4 gratis artikelen, 2 x koopmans mix, blikje dr pepper, en radler 0,0 in petfles.
Is er iemand met ervaring hiermee? Erres schreef:Even weer over de stappenteller van de Etos: ik zit op 500.000 stappen. Maximum bereikt staat er, dus krijg ik nu geen aanbiedingen meer denk ikIs er iemand met ervaring hiermee?