Op die manier vielen er voor ons destijds al veel huizen af.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cardy schreef:Klopt.. Hier ook. 8 huizen op ons lijstje gezet, en 5 waren er al verkocht. Je kan het beste een mail notificatie instellen voor jouw zoekopdracht, dan krijg je elke dag als er nieuwe huizen op staan een mail. Daarna goed kijken en gelijk bellen voor een bezichtiging.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je als koper het voorlopig koopcontract mag tekenen? Voor mijn gevoel duurt het allemaal te lang. Ben zelf van alles vlot regelen, financiering is rond, taxateur staat al te trappelen, heb het contract wel al per mail gecontroleerd en notaris is al geregeld.
vonneke schreef:Cardy schreef:Bedankt beide! We moeten nu eerst wachten totdat de verkopers hebben getekend, beetje irritant allemaal. maandag 2 januari is ons bod geaccepteerd.
Ga je het niet tegelijk tekenen? Wij hebben met de kopers samen aan tafel gezeten. Voor beide partijen fijn om te zien wie je bent.
Charaz schreef:Je moet echt Funda in de gaten houden wat er nieuw op komt en gelijk bellen.
karuna schreef:Dat is het gekke aan huis met kleine tuin. Mega groot 5 slaapkamers, balkon, luxe grote badkamer met whirlpool en luxe inloop douche. Kleur beneden wel fel (mijn smaak wel) houtkachel (heb ik nu ook) en geen luxe keuken (hoeft voor mij ook niet). Omgeving goed en rustig. Maar toch geen idee wat het is. Iets maakt dat ik ondanks dat alles klopt niet wil.