Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

toen kwamen de plinten nog en de ondervloer. Kastje hier, snoertje daar en het was al met al best prijzig. Nu ben ik ook niet van het tweedehands en geven wij dus wat meer uit.
(huur zal toch tijdelijk zijn)
Ik heb het allerliefs alles in 1x helemaal zoals ik het wil, maar dan zal ik er helaas een baantje bij moeten zoeken
Het geld vliegt er echt door heen, maar als het dan eindelijk naar wens is, zijn we er ook voor lange tijd vanaf. Ik ben gelukkig niet zo dat ik over een paar jaar weer iets anders wil (qua bijvoorbeeld raambekleding, vloer, meubelen)
Maar ik kan niet wachten tot het er is, want jeetje het is niet te harden hier achter het huis en in huis is het nu al opgelopen tot 23 graden... (dat is het in ons oude huis nog nooit geweest
) 
zonwering moet nog even wachten haha! Horren wil ik ook nog
maar ook dat moet nog even wachten.
Het is echt wel leuk een tuin op het zuiden, maar man wat is het warm op dagen als vandaag
(en die arme schapen in het land achter ons..... Was bijna in staat om onze party tent daar op te gaan zetten... Eigenlijk zou een schaduwplek verplicht moeten worden in weilanden met dieren!!)
Maar echt lekker is het nu niet qua temperatuur...

Ze bleven aan de gang! Als je de schapen zag kijken..........
)

SAKKIA schreef:Oh ik ben zo druk dat ik hier nauwelijk nog kan bijlezen e.d. Sorry.
Ash fijn dat je de werkgeversverklaring hebt.
Marley mooie parasol.
MM dat vind ik dus wel een hele mooie kleur![]()
Ik vertelde laatst toch dat ik een plaat wilde maken met fotolijstjes e.d er op?
Bedacht me net dat dit dus niet kan. Het is namelijk een gipsplatenwandje, die plaat is dus veel te zwaar.
Ik moet dus wat anders verzinnen, baal ik wel een beetje van. Weet namelijk niet of ik al die spijkers wel in de wand wil