[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:03

Ik zie toevallig hier dat er problemen zijn met Facebook, nou ik kan er helemaal NIKS meer mee op de iPad -:(-

Ik heb bij instellingen mijn account ingevuld, maar als ik mijn wachtwoord invul komt er een pop up 'kan geen verbinding krijgen met server'. Prima, laat maar zitten dan. Maar nu ik bij Facebook zelf wil inloggen komt er steeds een schermpje dat ik mijn wachtwoord dus nog moet invullen anders kan ik niet inloggen, Great.
Dus ik denk ik ga naar instellingen en klik daar onder op verwijder account, GAAT NIET! Ik kan er 1x op klikken, bevestigen maar dan gebeurt er niets. Daarna kan ik er op klikken wat ik wil maar er komt niets meer te staan.
Facebook al 3x verwijderd maar dit probleem zit m echt bij het instellingen scherm? Ik heb de nieuwste update van iOS gedaan en Facebook is versie 6.7.1, op 12 november geüpdatet...

Hopelijk is het een beetje duidelijk en kan iemand me er mee helpen :o

prugelpiet

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:40

Hoihoi!
Sorry dat ik even kom binnenstampen, maar heb toch een vraagje

Al een tijdje zit ik er over te denken een IPod touch te kopen, maar toch nog wat twijfels.

De reden? die is heel simpel;
Mijn huidige telefoon is werkelijk ver-schrik-ke-lijk met muziek, hij verwijderd nummers en afspeellijsten zomaar, uit het niets.
Maargoed, ik kan er mee leven. alles wat ik luister blijft gelukkig wel.

Dus? wat zeggen jullie? wel of niet doen?
Graag onderbouwende meningen zodat ik er ook wat aan heb.

Zo`n goedkoop ding wil ik ook niet, heb er zat gebruikt maar ze gaan zo snel kapot!

De twijfels blijven...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:37

Van m'n iPhone die ik nu 2 weken heb doet een knopje het ineens niet meer.. Heb hem niet verzekerd maar dit hoort toch gewoon onder garantie te vallen?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:44

Ja hoor, als je telefoon nieuw is en net aangeschaft, moet dat zeker onder de garantie vallen. Zolang je ook binnen de garantie zit, is apple erg netjes met de afhandeling ervan. Gewoon even bellen dus!

Geen ervaring met ipods prugelpiet! Al vind ik het persoonlijk zonde. Een ipod touch is echt net een iphone, behalve dat het niet kan bellen en sms'en. Ik heb dan zoiets van, leg dan wat meer neer en koop gelijk een iPhone, desnoods een tweedehandse!

WHAAAAAA STUITER STUITER! Ik heb net een Macbook Pro retina besteld!
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 13-11-13 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:50

Gefeliciteerd met je aanschaf! *\o/*

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:51

Kan langs de hi winkel waar ik hem aangeschaft heb ook? Dan kan ik morgen in m'n pauze even langs.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:51

Gefeliciteerd met je macbook! :D

Je reactie heeft me weer aan het denken gezet... onbewust ging het met niet om de muziek, maar gewoon de gedachte dam "ik heb de nieuwste ipod, en de rest niet"
Ja, dat is best arrogant :')
Ik spaar dus lekker centjes door en zie wel wat ik een keer nodig ben :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:52

Mandyy schreef:
Kan langs de hi winkel waar ik hem aangeschaft heb ook? Dan kan ik morgen in m'n pauze even langs.

Je kan zeer zeker langs de winkel gaan.
Houdt er wel rekening mee dat het kan zijn dat ze hem willen opsturen ter reparatie. Telefoonnummers e.d. dus ergens opslaan net als foto's en andere belangrijke zaken die je niet kwijt wilt.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:55

Heb er nog niet veel op staan na 2 weken gelukkig.
Ga alleen wel over 1,5 week op vakantie dus mag hopen dat ik dan niet zonder telefoon zit..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:10

Als je slim bent hang je hem nog even aan je itunes en laat je je itunes een reserve kopie maken. Of laat je een reserve kopie op je icloud zetten. Dan kun je als je je telefoon terug krijgt en hij is leeg, echt super makkelijk en snel je reserve kopie terug zetten en dan is je iphone weer exact zoals die nu is.

Thanx iedereen! Moet nu alleen echt vet geduldig wachten. Waarschijnlijk wordt die pas over ruim een week bezorgd.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:20

Heb m'n vorige iPhone nog, dus daar staat hetzelfde op (alleen dan meer foto's etc).

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:32

Mandyy, ik zou contact opnemen met Apple zelf ipv de winkel/provider waar je 'm hebt gekocht. Ik heb hetzelfde gehad en had m'n telefoon binnen een week weer terug. Ze komen je telefoon ophalen en ze brengen hem ook weer terug. Ik kreeg toen zelfs een hele nieuwe iPhone, blijkbaar viel het knopje niet te repareren.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:59

Celinee_ schreef:
Mandyy, ik zou contact opnemen met Apple zelf ipv de winkel/provider waar je 'm hebt gekocht. Ik heb hetzelfde gehad en had m'n telefoon binnen een week weer terug. Ze komen je telefoon ophalen en ze brengen hem ook weer terug. Ik kreeg toen zelfs een hele nieuwe iPhone, blijkbaar viel het knopje niet te repareren.

Is wel te maken maar doen ze niet.
Ze controleren jouw toestel en vervangen wat nodig is en dan word jouw ex toestel ook weer gebruikt voor iemand die een probleem had.
(Simpel gezegd)

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:55

Ik heb inderdaad ook de keuze gekregen dat ze hem zouden omruilen met een toestel dat al eerder was gerepareerd, maar hier heb ik niet voor gekozen. Ik heb toen voor de optie gekozen dat ze mijn telefoon zouden ophalen, zouden repareren en dan weer terug zouden sturen. Ik kreeg later per mail bericht dat hij niet te repareren was en dat ze me een nieuw toestel zouden opsturen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:57

Ik denk dat de ene optie was een nieuwe brengen en dan pas de jouwe ophalen of niet dus dat je geen dag zonder zou zitten?

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:01

Volgens mij was het gewoon omruilen, dus op de dag dat de mijne opgehaald werd dat ik dan ook gelijk weer een kreeg die ik dan mocht houden. Maar dat was wel tegen een kleine betaling en er werd nadrukkelijk bij gezegd dat de telefoon een gerepareerd toestel zou zijn. Maar hier heb ik toen bewust niet voor gekozen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:11

Celinee_ schreef:
Volgens mij was het gewoon omruilen, dus op de dag dat de mijne opgehaald werd dat ik dan ook gelijk weer een kreeg die ik dan mocht houden. Maar dat was wel tegen een kleine betaling en er werd nadrukkelijk bij gezegd dat de telefoon een gerepareerd toestel zou zijn. Maar hier heb ik toen bewust niet voor gekozen.

Die je nu hebt is dat ook....
En om enkel zo 'n knopje dat is gewoon te maken maar dit is voor Apple simpeler kost minder tijd en de klant heeft binnen 10 dagen (zijn) toestel weer terug.
Datgene wat jij zegt van omwisselen kost 29 euro tenzij je Apple care heb dan is dat gratis.

Het toestel wat je gekregen heb is (opnieuw) gemaakt nieuwe buitenkant en nieuw nummer en hij is weer als (nieuw).

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 14:32

Ik kom ook even binnenvallen!
Ik heb een probleem namelijk, mijn AppStore doet het niet meer, ik kan niks downloaden of updaten. Hebben jullie hier ook last van of ligt het aan mijn iPhone? :+

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 14:42

volgens mij zag ik dat er een storing van de App store was ergens op een iPhone forum....

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 15:03

Mijn 5s is vandaag eindelijk bezorgd :)
Iemand die weet of het goedgaat als je ipone 4 sim knipt zodat ie in de 5s past?
Moet anders nog een maandje geduld hebben voor ik wat kan met me nieuwe sim ;( duurt me natuurlijk te lang :P

Apps updaten lukt bij mij wel gewoon? Misschien als je je toestel uit en weer aanzet?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 15:05

Ik zou even naar een telefoonwinkel gaan. Overal hebben ze wel zo'n kniptang waarmee ze grote kaarten kleiner kunnen knippen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 15:11

Nadeel van de nano is dat die wel heeel klein is.
Maar welke provider heb je nu?

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:16

Hij is idd wel klein. Als ik m niet knip/laat knippen moet ik nog een maand wachten voor ik er alles mee kan.
Maarja straks is me oude sim verpest en ben ik onbereikbaar.. Heb nu Abonnement afgesloten bij Sizz. Had hiervoor Hi.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:20

ik heb ook een microsim op maat geknipt naar een nanosim omdat ik geen zin had om te wachten. Je moet niet alleen knippen maar je moet hem ook dunner vijlen, ik heb dat met een glasvijl voor nagels gedaan.

Er gebeurden regelmatig vreemde dingen met bellen, die opgelost waren toen ik de nanosim van de provider (Vodafone) had, maar ik kon me ermee redden

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:12

Oke dan is het het proberen wel waard dus. Mijn vriend heeft het zelf ook gedaan bij zij eigen dus hij mag t proberen straks. Nu me nieuwe sim er in gedaan en reservekopie er opgezet dus kan er al al veel mee via wifi. Alleen telefoonnummer nog maar niet geconfigureerd bij whatsapp, straks werkt t niet meer op me oude telefoon. M'n nummer wordt 10 december overgezet.